اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد:

اندازه گیری فشارخون 99 درصد از جمعیت هدف شهرستان خلیل آباد

اندازه گیری فشارخون 99 درصد از جمعیت هدف شهرستان خلیل آباد
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد گفت: فشار خون 99 درصد شهرستان قریب به 28 هزار و 318 نفر طی اجرای این طرح بسیج ملی کنترل فشار خون اندازه گیری شد که در این خصوص شهرستان خلیل آباد رتبه دوم را در سطح استان به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد هاشمی ظهر امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خلیل آباد با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: جمعیت بالای 30 سال شهرستان خلیل آباد 28 هزار 664 نفر از 53 هزار نفر است که باید در کمپین فشار خون غربال گری می شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: طی اجرای این طرح فشار خون 99 درصد شهرستان قریب به 28 هزار و 318 نفر اندازه گیری شد که در این خصوص شهرستان خلیل آباد رتبه دوم را در سطح استان به دست آورد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه بیماران فشارخونی قبلی شرکت کننده 5130 نفر بودند و 223 نفر نیز به این تعداد افزوده شدند، تصریح کرد: دستگاه های اداری در این طرح همکاری خوبی با شبکه بهداشت و درمان داشتند.

,

وی اذعان کرد: 10 نفر پزشک، 3 نفر دندان‌پزشک، 11 نفر ماما، 15 نفر کارشناس، 5 نفر ناظر و مراقب سلامت و 45 نفر بهورز در اجرای این طرح درگیر بودند و شهر و روستا را پوشش دادند که در نهایت این نتایج کسب شد.

,

هاشمی همچنین در ادامه عنوان کرد: افرادی که شناسایی شدند تحت کنترل پزشک قرار می گیرند و اگر بیماری آن‌ها توسط پزشک عمومی اثبات شود در ردیف گروه بیماران فشار خون قرار خواهند گرفت.

,

وی با تأکید بر اینکه وضعیت خوبی در بحث آب شرب شهرستان خلیل آباد داریم که جای تقدیر از مدیران آبفای شهرستان دارد، تشریح کرد: همه روزه بحث کلر سنجی آب در شهرها و روستاهای شهرستان انجام می شود که در 4 ماه گذشته بالغ بر 2816 بار کنترل شده است که از این تعداد 97 درصد وضعیت آب شرب مطلوب بوده است.

,

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه 112 مورد نمونه برداری میکروبی انجام شده است که تمام آن‌ها مطلوب بوده است، ابراز کرد: طی بررسی هایی که انجام شده وضعیت آب شرب شهرستان مشکل میکروبی و شیمیایی ندارد.

,

 

,

نظارت بر نانوایی ها در سطح شهرستان باید بیشتر شود

, نظارت بر نانوایی ها در سطح شهرستان باید بیشتر شود,

ابراهیم قاسم پور در این نشست با بیان اینکه نظارت بر نانوایی ها در سطح شهرستان باید بیشتر شود تا نان با کیفیت بیشتری تحویل مردم شود، اظهار داشت: هر چه نظارت ها بیشتر شود قطعاً نان با کیفیت تری تحویل مردم خواهد شد.

,

وی همچنین ادامه داد: گشت مشترکی با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان تشکیل و بر کمیت و کیفیت نان تولیدی شهرستان نظارت شود.

,

فرماندار خلیل آباد در پایان خاطرنشان کرد: در این ایام باید نظارت بیشتری بر مرکز توزیع و جمع آوری شیر، مجتمع های بین راهی، اقامتگاه های بوم گردی و... داشته باشیم تا رضایت مندی بیشتری ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه