اخبار داغ

امام‌جمعه پلدختر:

رفع مشکلات مردم سیل‌زده پلدختر نیازمند توجه ویژه مسئولان است

رفع مشکلات مردم سیل‌زده پلدختر نیازمند توجه ویژه مسئولان است
امام‌جمعه پلدختر گفت: کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد تا مسئولان پیگیری و مشکلات را رفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است و درعین‌حال مظلوم هستند، زمانی اهالی رسانه مشکلی دارند گاها مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند که امیدواریم با همدلی شاهد رشد رسانه و امر اطلاع‌رسانی در جامعه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی افزود: جایگاه الهی و ریشه در احادیث و روایات دارد و این تریبون متعلق به مردم است و اجازه نمی‌دهم صدای یک طیف خاص از تریبون به گوش مردم برسد.

,

 

,

امام‌جمعه پل‌دختر بابیان اینکه اگر جایی نقاط قوت باشد آن را اعلام می‌کنیم و اگر ضعفی هم باشد به آن می‌پردازیم تصریح کرد: اصحاب رسانه از عوامل مؤثر تقویت نماز جمعه بوده که همه گروه‌ها و سلایق سیاسی باید در آن حضورداشته باشند.

,

 

,

وی با قدردانی از اصحاب رسانه در قبال سیلاب اخیر پل‌دختر عنوان کرد: کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد تا مسئولان پیگیری و مشکلات را رفع کنند.

,

 

,

موسوی با اشاره به اینکه ساخت‌وساز مصلی ها در کشور زنجیره‌ای است گفت: بسیاری از پروژه‌ها به خاطر کمبود بودجه یا کم‌کاری پیمانکار نیمه‌کاره رهاشده است ولی ما پیگیر هستیم مصلی پل‌دختر به‌عنوان مجتمع فرهنگی چندمنظوره احداث شود.

,

 

,

وی  بیان کرد: در وهله اول نیاز به تشکیل هیات امنا برای مصلی است و۵۰۰میلیون تومان از طریق اداره راه و شهرسازی برای ساخت تأمین اعتبارشده است و در این راستا نیاز است پیمانکار تغییر پیدا کند.

,

 

,

امام‌جمعه پل‌دختر خاطرنشان کرد: نماز جمعه ردیف اعتباری دولت ندارد و وابسته به مردم است و نیاز به کمک خیرین دارد؛ هیات اندیشه‌ورز برای جذب جوانان به مساجد و نماز جمعه تشکیل شود که بتوانیم آسیب‌شناسی کنیم.

,

 

,

وی افزود: وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیستیم، پل‌دختر دچار آسیب شده و نیازمند نگاه ویژه هستیم، اگر برخی افراد تصور می‌کنند امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه در آستانه انتخابات وابسته به کاندیدای خاص می‌باشد اشتباه است و در آینده این بی‌طرفی را اثبات خواهیم کرد.

,

 

,

موسوی عنوان کرد: اتصال پل بابازید را در خطبه اعلام کردیم که بلافاصله مدیرکل و کارکنان راه و شهرسازی استان در محل حضور پیدا کردند و این مسئله به‌صورت موقت رفع شد.

,

 

,

وی گفت:حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در پل‌دختر پر خیروبرکت بود و عملیات احداث و بازسازی محور پل‌دختر_خرم‌آباد توسط قرارگاه خاتم(ص) آغاز شد که امیدواریم با توجه به سوابق درخشان قرارگاه در کمترین زمان این طرح احداث شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه