اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر ساری اعلام کرد

قیمت‌ها هیچ روزی ثابت نمی‌ماند/ تازه‌ترین قیمت سکه و طلا در بازار

قیمت‌ها هیچ روزی ثابت نمی‌ماند/ تازه‌ترین قیمت سکه و طلا در بازار
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر ساری گفت: وضعیت فعلی بازار بیانگر وجود نوسان وتلاطم شدید است و هیچ روزی، قیمت‌ها ثابت نمی‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تازه‌ترین اتفاقات و نوسانات قیمتی بازار طلا و سکه گفت: وضعیت فعلی بازار بیانگر وجود نوسان و تلاطم شدید است و هیچ روزی، قیمت‌ها ثابت نمی‌ماند.

وی افزود: با توجه به اینکه هر روز 70 تا 100 هزار تومان در هر مثقال طلا نوسان داریم که قیمت‌ها در این محدوده بالا و پایین می‌شود، بیانگر بی ثباتی شدید بازار است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در حالیکه هر مثقال طلا در صبح روز گذشته، یک میلیون و 830 هزا رتومان بود، در عصر دیروز به یک میلیون و 747 هزار تومان تغییر مزنه داد و این نرخ در صبح امروز، یک میلیون و 776 هزار تومان است.

این فعال صنفی بازار طلا ضمن اشاره به قیمت 408 هزار و 600 تومانی هر گرم طلا در هفتمین روز از مردادماه امسال، بیان کرد: سکه امروز در بازار با قیمت 4 میلیون و 230 هزار تومان داد و ستد شد.

نصیری عنوان کرد: در معاملات امروز، نیم سکه با قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان و ربع سکه نیز با قیمت یک میلیون و 470 هزار تومان خرید و فروش شد.

به گفته وی، مشتریان بازار طلا به دلیل بی اعتمادی به قیمت‌ها، هیچ تمایلی به خرید و فروش ندارند و خرید و فروش طلای نو از تب و تاب افتاده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز استان یاداور شد: آن گروه از متقاضیان بازار طلا که به قصد اقتصادی اقدام به خرید و فروش می‌کردند با توجه به دیربازده بودن سرمایه‌گذاری و زیان در بازه زمانی کوتاه، از خرید و فروش صرفنظر کرده‌اند و این در حالی است که مشتریانی که با هدف خرید طلا به‌عنوان یک کالای تزیینی در بازار وجود داشت نیز غالبا به سمت طلای دست دوم رغبت پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه