اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شورای هماهنگی تبلیغات در همه زمینه ها اقدامات به موقعی را انجام داده است

شورای هماهنگی تبلیغات در همه زمینه ها اقدامات به موقعی را انجام داده است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هماهنگی تبلیغات یکی از پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که براساس یک نیاز واقعی بوجود آمد و در طول سالیان متمادی باوجود همه تحولات درخشیده و اقدامات به موقع انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلغات بعد از ظهر امروز درآیین تجلیل از مدیران در چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: شورای تبلیغات تلاش کرده تا با برگزاری شورانگیز، اثرگذار با محتوایی برگرفته از معارف اسلام ناب در ذات خود عزت، وحدت ملی،  احساس مسؤولیت و روح تعهد جمعی مردم برای دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و میثاق با ولی امر مسلمین را در تمامی روستاها و شهرهای بام ایران در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه  این نهاد یکی از اصلی ترین بعدهای تبلیغات اسلامی در جمهوری اسلامی است تصریح کرد:  سیاست‌گذاری، هماهنگی، مدیریت برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف انقلاب را برعهده  شورای هماهنگی تبلیغات است  که سعی کرده همواره به خوبی ان را انجام دهد.

گرجی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات یکی از پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که براساس یک نیاز  واقعی بوجود آمد و در طول سالیان متمادی باوجود همه تحولات درخشیده و اقدامات به موقع انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی هماهنگی و برگزاری مراسمات و مناسبات‌های انقلاب اسلامی را انجام می‌دهد بیان داشت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از اردیبهشت ۹۷ برنامه‌ها ، طی ابلاغات رسمی آغاز و انواع مراسمات، همایش و سخنرانی متفاوت در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب در این چهل سال برگزار شد.

گرجی بیان داشت: برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷۰۰ ستاد برای پیگیری مراسمات تشکیل و در ۲۳ مرکز، دوهزار  و ۵۰۰ شهر  ۵ هزار برنامه و در ۲۴۶ نقطه چهارمحال و بختیاری راهپیمایی برگزار شد.

وی افزود: 13 جشنواره فرهنگی، ورزشی، ۶۰۰ نمایشگاه تبیین دستاروردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی در این ایام بود و پس از برگزاری مراسمات در ۶ پارامتر ارزیابی و برترین‌ها انتخاب شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه