اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نظامی که با پشتیبانی مردم شکل بگیرد شکست نمی خورد/ گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت مردمی محقق می شود

نظامی که با پشتیبانی مردم شکل بگیرد شکست نمی خورد/ گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت مردمی محقق می شود
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مهم‌ترین وظیفه ما تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که با استفاده از ظرفیت تمامی اقشار مردم این امر امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین‌نیوز؛  نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در آئین تجلیل از یاوران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حرکت مردمی به رهبری امام راحل ساختار قدرت را در زمان طاغوت با چالش مواجه کرد.
 
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: اسلامی، مردمی و استکبارستیزی از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام سطله‌ناپذیر جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم در صحنه تشکیل شد و در طول 40 سال تمام توطئه‌های دشمن به وسیله مردم بابصیرت خنثی شد.
 
لطفی ادامه داد: نظام‌هایی که به پشتیبانی مردم شکل می‌گیرند شکست نمی‌خورند.
 
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: ایرانیان در تمام دوره‌های تاریخی برای مراقبت از جمهوری اسلامی در صحنه حضور پررنگ دارند.
 
وی عنوان کرد: در سال 1397 توطئه‌های دشمنان با هدف شبهه‌افکنی و ناامیدی مردم از آینده انقلاب تشدید شد و در این راه با تمام تلاش خود را کردند.
 
لطفی مهم‌ترین وظیفه را تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت تمامی اقشار مردم است.
 
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: جدایی از گرایش‌های سیاسی و جناحی برخلاف تمام توطئه‌ها، مشکلات معیشتی در کنار همدیگر قرار بگیریم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه