اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پلدختر:

2300 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان بازسازی می‌شود

2300 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان بازسازی می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 2300 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان لرستان احداث و تعمیر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار احداث منازل تخریب‌شده در سیل در استان لرستان به‌خوبی شروع‌شده و پیش می‌رود؛ دو هزار و 300 واحد مسکونی از سوی بسیج سازندگی استان‌های مختلفی که معین لرستان هستند در برنامه قرارگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: این واحدها بخشی احداثی و بخشی تعمیری است که از واحدهای تعمیری 312 واحد تکمیل و تحویل مالکان شده است و مابقی در دست اقدام است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: برنامه بر این است که تا پایان شهریورماه واحدهای تعمیری به اتمام برسد و واحدهای احداثی تا پایان آذرماه و در هفته بسیج در اختیار  مالکان قرار بگیرد.

,

وی تصریح کرد: 11 هزار و 500 واحد در سایر استان‌ها داریم که دو هزار و 300 واحد در استان لرستان است؛ در حال حاضر در روستای چم مهر  پل‌دختر هستیم که پیشرفت کار واحدهای احداثی به‌خوبی توسط استان سمنان و سایر دستگاه‌ها به‌خوبی پیش می‌رود.

,

سردار سلیمانی گفت: سامانه عمران اجتماعی امروز بهره‌برداری شد که این سامانه این امکان را به هم‌وطنان می‌دهد که وارد سامانه  شوند و هر واحدی را که تشخیص می‌دهند انتخاب کنند و کمک واریزی خود را به آن واحد اختصاص دهند و بر روند پیشرفت آن واحد تا پایان کار نظارت داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه