اخبار داغ

گذری در مناطق حاشیه ای بیجار؛

وعده های که در زمان انتخابات رنگ و بوی اجرایی می گیرد+تصاویر

وعده های که در زمان انتخابات رنگ و بوی اجرایی می گیرد+تصاویر
مردم حاشیه نشین ریگ سیاه مانند دیگر مناطق حاشیه ای شهر بیجار از وعده های دروغین مسوولان به ستوه آمده اند ، مسوولانی که در شعار دادن و عمل نکردن به درجه استادی رسیده اند !
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی،  مناطق حاشیه ای شهر بیجار از مناطقی است که از نبود امکانات رفاهی رنج می برند و در زمان انتخابات شورای اسلامی و مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از کاندیداها برای جمع کردن آرا با وعده وعیدهای دروغی سعی در جلب اعتماد مردم این مناطق دارند و بعد از آن دیگر نه این مردم و نه این مناطق محروم را می شناسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از کُردتودی،, به نقل از کُردتودی،,

 

,

شهرهای ما به لحاف چهل تکه ای می ماند که هر گوشه ای آن نقش و نگاری دارد ،بیجار بام ایران هم از این امر مستثنی نیست ، از محله های که هر عضو خانواده یک خودرو دارد تا خانه ای در مناطق ریگ سیاه و محمود آباد که از داشتن کمترین امکانات رفاهی نیز محرومند وجود دارد.

,

 

,

آری داستان فقیری و نداشتن و سوختن و ساختن با شرایط، کار مناطقی است که از کمترین امکانات رفاهی و تفریحی محرومند.

,

 

,

نبود عدالت اجتماعی و عدم تحقق وعده های که فقط و فقط در هنگام انتخابات رنگ و بوی اجرا به خود می گیرد  روح و جان این مردمان سخت کوش را می لرزاند.

,

 

,

ریگ سیاه یکی از محلات حاشیه نشین دیار گروس با مردمانی فرهنگ دوست و با سواد ولی از نظر  بهره مندی از امکانات عمومی شهری آنچنان که شایسته مردمان این محله باشد از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار نیستند .

,

 

,

این محله که با عنوان بلوار امام حسن  مجتبی(ع) هم شناخته می شود فقط اسم یک بلوار را یدک می کشد و از امکانات یک بلوار که شامل زیباسازی بصری و پیاده رو و... می باشد محروم است .

,

 

,

باغات زیبا و باصفای این محله که یکی از سرسبزترین باغات شهر به حساب می آید چندسالی است به علت عدم رسیدگی ،درختانش در حال خشک شدن می باشند که این امر نگرانی هایی را دربین مردم این محله به وجود آورده است .

,

 

,

کوچه های بی نام و نشان ،از دیگر مشکلات این محله است ،نبود تابلوی راهنمای کوچه ها که مشکلاتی را برای مردمان ساکن درمحله و برای افرادی که آشنایی با این محله وکوچه ها ندارند ایجاد کرده است.

,

 

,

 مردمان زحمت کش ریگ سیاه هم مانند سایر مردم مناطق مختلف شهر از وعده های تو خالی مسئولان بی بهره نبوده اند و طی چند سال گذشته از طرف مسولان شهر وعده های فراوانی جهت حل مشکلات مذکور داده شد که متاسفانه هیچ کدام عملی نشده است.

,

 

,

احداث صد واحد مسکن مهر

, احداث صد واحد مسکن مهر, احداث صد واحد مسکن مهر,

یکی از وعده های که توسط مسوولان شهرستان به مردم نجیب ریگ سیاه داده شد احداث 100 واحد مسکن مهر بود که تا کنون کوچکترین اقدام در مورد آن هم صورت نگرفته است.

,

 

,

در سال 92 هنگامی از احداث 100 واحد مسکن مهر برای مردم محروم ریگ سیاه داده شده که به گفته فرماندار وقت زمین آنهم شناسایی شده و اقدام ساخت آن به زودی آغاز می شود با گذشت 6 سال تا کنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده و آنچه در ذهن مردم این منطقه مانده بدبینی به مسوولان است.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

اتصال بلوار امام حسن(ع) به باغ رضوان وعده ای که هرگز عملی نشد

, اتصال بلوار امام حسن(ع) به باغ رضوان وعده ای که هرگز عملی نشد, اتصال بلوار امام حسن(ع) به باغ رضوان وعده ای که هرگز عملی نشد,

یکی از این وعده ها که در منطقه ریگ سیاه همچنان بدون نتیجه مانده، پروژه های اتصال بلوارامام حسن به باغ رضوان و همچنین پروژه اتصال بلوارامام حسن به بلوارسراب اشاره کرد که طی چند بازدید مسئولان ازاین محله، تنها کار صورت گرفته تمدید وعده ها جهت دلخوشی مردم بوده است.

,

 

,

منطقه ای که از نبود فاضلاب کشی محروم است

, منطقه ای که از نبود فاضلاب کشی محروم است, منطقه ای که از نبود فاضلاب کشی محروم است,

نبود فاضلاب کشی در برخی ازکوچه های این محله،عدم تعیین تکلیف زمینهایی که قابلیت ساخت وساز دارند،و نبود دیوارکشی قبرستان از  مشکلات دیگری است که مسئولان وعده حل آنها را داده اند ولی تاکنون در عرصه عمل هیچ اقدامی صورت نگرفته است را نباید از قلم انداخت.

,

 

,

گویا مسئولانی که موقع جمع آوری آراء مناطق فقیر نشین را اولویت جمع کردن رای های خود می دانند به نحوی فراموش کرده اند که چه قول های به این مردم داده اند.

,

 

,

آیا تحقق عدالت و کاهش نابرابری ها شامل حال مردم این مناطق نمی شود؟؟

,

 

,

بهتر است مسئولان ما و به ویژه اعضای شورای شهر بجای بحث و جدال های شخصی در محلی به نام شورا که با رای مستقیم مردم همین منطقه به آن ورود پیدا کرده اند ،به فکر حل مشکلات مردم باشند تا مردم ما بیش از این از مسئولان و کرده خود در خصوص شرکت در انتخابات پشیمان و بدبین نشوند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 ریگ سیاه پشت گوش مسوولان هم جایی ندارد

, ریگ سیاه پشت گوش مسوولان هم جایی ندارد, ریگ سیاه پشت گوش مسوولان هم جایی ندارد,

یکی از شهروندان این منطقه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تا زمانی که اعضای شورای شهر که با رای مردم محروم همین منطقه انتخاب شدند و فرماندار و نماینده با یکدیگر اتحاد نداشته باشند محله ای مانند ریگ سیاه فکر نکنم پشت گوش مسئولان هم جایی داشته باشد.

,

 

,

وی گفت: از اعضای شورای شهر گرفته تا فرماندار و نماینده ادوار مختلف همراه کاروان های پرزرق و برق در زمانهای مختلف به این منطقه محروم آمده اند خودمان برای مشکلات خودمان راه حل هم داده ایم اما متاسفانه گوش شنوایی نیست و این خادمان مملکت می روند و پشت گوششان را هم نگاه نمی کنند.

,

 

,

وی خطاب به مسوولان بیجاری گفت: کدام یک از مسوولان حاضرند با شرایط این منطقه حاشیه ای یک شب در اینجا زندگی کنند.

,

 

,

آری مردم حاشیه نشین ریگ سیاه مانند دیگر مناطق حاشیه ای شهر بیجار از وعده های دروغین مسوولان یه ستوه آمده اند ، مسوولانی که در شعار دادن و و عمل نکردن به درجه استادی رسیده اند !

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه