اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی مردمی انقلاب اسلامی ملایر:

ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه مسابقه “چه جوری شد سر گرفت”/ اختتامیه ۱۲ مرداد برگزار می‌شود

ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه مسابقه “چه جوری شد سر گرفت”/ اختتامیه ۱۲ مرداد برگزار می‌شود
دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی، مردمی انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه اختتامیه ماسبقه “چه جوری شد سر گرفت” در ۱۲ مرداد است گفت: تاکنون ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین روح اله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار مسابقه “چه جوری شد سر گرفت” اظهار داشت: این مسابقه با هدف توجه به فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد، و با استقبال مردم ملایر و سایر علاقمندان در سطح کشور مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

دبیر جبهه فرهنگی، اجتماعی، مردمی انقلاب اسلامی ملایر افزود: با وجود اینکه قرار بر این بود که مسابقه در سطح استان همدان برگزار شود، اما بدلیل تبلیغات در فضای مجازی آثاری از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

,

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۳ اثر در قالب خاطره و داستان به دبیرخانه مسابقه چه جوری شد سر گرفت، ارسال شد، گفت: ۴۲ اثر از شهرستان ملایر، ۸ اثر از سایر شهرهای استان و ۵۳ اثر از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه مسابقه رسید.

,

نجفی با بیان اینکه آثار ارسال شده توسط سه تن از داوران در شهرستان ملایر داوری شد، افزود: پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران، ۱۵ اثر به عنوان آثار برتر منختب شدند.

,

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقه چه جوری شد سر گرفت در سالروز ازدواج حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهراسلام الله علیها) برگزار می شود، بیان کرد: اختتامیه این مسابقه ۱۲ مرداد ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی واقع در میدان قائم(عج) با حضور شرکت کنندگان در مسابقه و علاقمندان برگزار می شود.

,

دبیر جبهه فرهنگی مردمی ملایر گفت: نتایج نهایی مسابقه و اسامی برگزیدگان در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه جوایز سه نفر برتر کمک هزینه سفر کربلا، کمک هزینه سفر مشهد ۷ میلیون ریال می باشد، افزود: به ۱۲ اثر برتر دیگر نیز کارت هدیه یک میلیون ریالی تعلق می گیرد.

,

نجفی گفت: از همه ی علاقمندان دعوت می شود تا در این مراسم جشن و اختتامیه مسابقه چه جوری شد سر گرفت حضور یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه