اخبار داغ

در نشست نیروهای انقلابی شهرستان نیشابور عنوان شد؛

در رسانه انقلابی، مسئله محور است/ اگر ما انتقاد، نقد و مطالبه نکنیم ضد انقلاب میدان را به دست می‌گیرد

در رسانه انقلابی، مسئله محور است/ اگر ما انتقاد، نقد و مطالبه نکنیم ضد انقلاب میدان را به دست می‌گیرد
در نشست نیروهای انقلابی شهرستان نیشابور، در موضوعات اتفاق‌های اخیر در مورد حمله به آمر به معروف و ناهی از منکر، وظایف رسانه‌های انقلابی و اقدامات دشمن در تغییر سبک زندگی ایرانی بحث و گفت‌وگو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، جواد زروندی، نویسنده نیشابوری در نشست نیروهای انقلابی شهرستان نیشابور که شب گذشته در محل مسجد امیرالمومنین(ع) به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برپاشده بود گفت: زمانی که عین الدوله با رایزنی شیخ فضل الله نوری به روی کار آمد وزیر امور خارجه که به انگلیس نزدیک بود را به یزد تبعیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در آن زمان انگلیس با انتشار تصاویری همه مردم را علیه عین الدوله تحریک کرد و در نهایت این نخست وزیر با مردم انقلابی لج کرد و پای استاندار خودش که روحانیت را فلک کرده بود ایستاد و اوضاع کشور وخیم شد.

,

این نویسنده ادامه داد: پس از این قضایا شایعات علیه شیخ فضل الله نوری شروع شد و جریان انقلابی علیه این فرد بپا خواستند و مردم شیخ فضل الله را دیگر‌انقلابی نمی دانست.

,

زروندی خاطر نشان کرد: زمانی که شیخ فضل الله به قم رفت می‌خواست قوه قضاییه تشکیل دهد ولی انگلیس با تشکیل دیگ های برنج در سفارتش دموکراسی را تبلیغ کرد و وقتی شیخ فضل الله از قم برگشت مردم دیگر قوه قضاییه را نمی‌خواستند و دموکراسی را می‌خواستند.

,

وی ادامه داد: شیخ فضل الله در این مسیر تاریخی یک جمله دارد که می‌گوید اینها با عمامه ما کار داشتند و شما هیچ وقت دنبال هم افزایی نبودید، لذا اگر می خواهید جریان انقلابی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر تلاشش از بین نرود ابتدا باید هم افزایی بین هم ایجاد کنید.

,

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور در این مراسم گفت: نقل قول های اتفاق های اخیر در مورد حمله به آمر به معروف و ناهی از منکر زیاد بوده است ولی بهتر است مردم اطلاعات را از منابع اصلی دریافت کنند.

,

وی تصریح کرد: مسئولینی که وظیفه دارند این جریان را تقویت کنند اظهار نظرهایی می کنند که دل ها را می شکند، می گفتند دنبال حاشیه سازی هستید درحالی که ما کنار‌خانه نشسته ایم، می‌گفتند باید پنجه بکس مشخص شود که از کیست درحالی که فیلم های مداربسته وجود دارد.

,

جسارت فرمانده نیروی انتظامی قابل تقدیر است

, جسارت فرمانده نیروی انتظامی قابل تقدیر است,

محمد دلشاد تصریح کرد: جسارت فرمانده نیروی انتظامی قابل تقدیر است که وقتی فهمید اشتباه کرده است بیانیه اصلاحی داد.

,

وی افزود: اگر مسئولی را می شناسید که همیشه در اردوی جهادی و بازدید و ... است ولی وقتی نیاز است پای کار نیست چه باید گفت؟

,

دلشاد خاطر نشان کرد: شاید در این فضای مطالبه گری دو تا اشتباه هم بوده است ولی متاسفانه به جای اینکه مسئولین از این فضا استفاده کنند، کاری نمی کنند.

,

وی افزود: امام جمعه به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پدر معنوی شهرستان موضع گیری کرد ولی برخی مسئولین سکوت کردند،‌ مشکل ما این است که قانون باید برای همه یکی باشد.

,

دبیر جبهه انقلاب اسلامی تاکید کرد: بعضی وقت ها ملاک صحبت های ما الله نیست بلکه حب و بغض شخصی است، اینکه می گویند از فلان مجموعه انتقاد نکنید، تضعیف می شود ولی باید با موریانه های سیستم برخورد کرد.

,

اگر ما انتقاد، نقد و مطالبه نکنیم ضد انقلاب میدان را به دست می‌گیرد

, اگر ما انتقاد، نقد و مطالبه نکنیم ضد انقلاب میدان را به دست می‌گیرد,

دلشاد تاکید کرد: اگر ما انتقاد، نقد و مطالبه نکنیم ضد انقلاب میدان را به دست می‌گیرد. این پرونده برای ما تمام شده است ولی از امروز برای بقیه بسیجیان دلسوزی کنید که اگر ‌چنین اتفاقی بیافتد برخی حاضر نیستند از آن ها حمایت کنند.

,

وی ادامه داد: به دوستان بسیجی و انقلابی توصیه می‌کنم که با قدرت به کار‌خود ادامه دهند ولی دل به کسی‌ نبندند چون کسی پشت در نیست.

,

در رسانه انقلابی، مسئله محور بودن است

, در رسانه انقلابی، مسئله محور بودن است,

در ادامه این فعال فرهنگی نیشابور گفت: در گام و چهل سال دوم انقلاب باید رسانه ها را به صورت دیگری دید، رسانه های سنتی یا به وقوع خبری می پردازند یا به اتفاقی که قرار است اتفاق بیافتد می پردازند ولی در رسانه انقلابی، مسئله محور بودن است.

,

بابک پاک‌جامعه ادامه داد: رسانه های انقلابی در‌ جلسه هستند که به موضوعات نفوذ فرهنگی پرداخته اند ولی الان درگیر پرونده های قانونی هستند.

,

وی تصریح کرد: چرا باید در رسانه های خودی که متعلق به جریان جبهه انقلاب است در این موضوعات گیر کنیم، دلیلش هم ترس مسئولین است.

,

وی تاکید کرد: در جریان جبهه شر همه و با هر جایگاهی می تواند باشد که ذی نفعان از آن استفاده کنند.

,

پاک جامعه ادامه داد: چرا پرونده فردی که چاقو کشی می کند هنوز باز است ولی افراد فرهنگی با انتشار اولین مطلب بازداشت می شوند.

,

بعضی رسانه‌ها وظیفه خبرکشی دارند

, بعضی رسانه‌ها وظیفه خبرکشی دارند,

این فعال فرهنگی ادامه داد: امروز جریان انقلاب باید با سرشاخه های فساد که ذی نفعان زیادی نیز دارند مبارزه کنند، رسانه های ما به جای خبرنگاری، خبر نگاری انجام دهند، بعضی رسانه های وظیفه خبرکشی را دارند. وظیفه خبرنگاری انتقال اتفاق های بستر جامعه و چماق کردن آن و زدن به سر مسئولین هستند.

,

فرمانده پایگاه نینوا در این نشست گفت: ابزار اشاعه منکر دشمن به شدت در حال پیشرفت است و الان بسیار پیشرفته است و نتیجه آن سونامی فرهنگی امروز است.

,

دشمن از ضمیر خودآگاه افراد به ضمیرناخودآگاه رسوخ کرده است

, دشمن از ضمیر خودآگاه افراد به ضمیرناخودآگاه رسوخ کرده است,

هادی صیادی تصریح کرد: دشمن از ضمیر خودآگاه افراد به ضمیرناخودآگاه رسوخ و ورود کرده است، اگر حجاب یا سبک زندگی تغییر می کند نتیجه تلخ تغییر در مسیر ناخودآگاه است.

,

این بازنشسته آموزش و پرورش ادامه داد: از کار جزیره ای غافل نشوید و پیروزی های حزب الله و لبنان از این نوع کار است ولی دوران آخر الزمان کار تشکیلاتی جوابگو است. بازنشسته سپاه در این مراسم گفت: تشکلی که مطالبه گری کنیم نداریم، اگر‌مسئولی می‌تواند بیاید سوالات مردم را پاسخ دهد کارش درست است ولی اگر‌ مسئولی در جمع مردم نمی‌آید کارش ایراد دارد.

,

حسن زارعی ادامه داد: باید تشکل‌هایی مردمی با هدف مطالبه گری ایجاد کنیم. برخورد با آمر به معروف تبعات بدی در جامعه انقلابی گذاشته است و از مسئولین قضایی می خواهیم قضاوت پرونده را به دست افراد نترس بسپارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه