اخبار داغ

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی خبرداد

پایین‌ترین نرخ مرغ کشور در خراسان‌جنوبی/ به سختی توانستیم 13 هزار تومان را حفظ کنیم!

پایین‌ترین نرخ مرغ کشور در خراسان‌جنوبی/ به سختی توانستیم 13 هزار تومان را حفظ کنیم!
رئیس اتحادیه مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی گفت: خراسان جنوبی صادرکننده مرغ به 7 استان کشور است از این رو پایین ترین قیمت مرغ در کشور را در این گرانی مرغ به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ در سطح کشور هستیم به طوری که در برخی استانها به 15 هزار تومان رسید و پیش بینی شده است که این میزان به 18 هزار تومان هم برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ در سطح کشور هستیم به طوری که در برخی استانها به 15 هزار تومان رسید و پیش بینی شده است که این میزان به 18 هزار تومان هم برسد.,

 

,

در حالی که دولت درصدد است با وارد کردن مرغ یارانه ای به بازار از افزایش آن جلوگیری کند خراسان‌جنوبی کمترین میزان نرخ مرغ در کشور را دارد و از اسفند ماه سال 97 این قیمت را توانسته حفظ کند.

,

 

,

غلامرضا زجاجی، رئیس اتحادیه مواد پروتئینی خراسان جنوبی در گفت و گو با خاورستان، اظهارکرد: در خراسان‌جنوبی قیمت مرغ افزایش نداشته و از اسفند ماه سال گذشته این میزان ثابت است.

, خاورستان،, خاورستان،,  ,

 

,

وی افزود: الان قیمت مرغ در بازار خراسان جنوبی 13 هزار و 200 تومان به فروش می‌رسد.

,

 

,

رئیس اتحادیه موادپروتئینی خراسان‌جنوبی گفت: طی چند روزی مرغداری‌ها به دلایل مختلف اعم از تلف شدن جوجه و نبود دان که در فصل تابستان این مشکلات قوت می‌گیرد، مرغ را با تاخیر به بازار وارد کردند.

,

 

,

زجاجی یادآورشد: قیمت گوشت قرمز و سفید در خراسان‌جنوبی نسبت به کشور پایین‌تر است.

,

 

,

وی بیان‌کرد: مرغ به اندازه ای در خراسان‌جنوبی است که به هفت استان کشور صادر می‌شود.

,

 

,

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی خراسان‌جنوبی افزود: قیمت مرغ در خراسان جنوبی نسبت به کشور تحت تاثیر قرار می گیرد و افزایش قیمت مرغ در این استان نیز دور از انتظار نیست.

,

 

,

زجاجی گفت: خراسان جنوبی به سختی توانسته قیمت مرغ در این حد نگه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه