اخبار داغ

فرماندار ریگان خبر داد؛

نخلداران ریگانی در بدترین شرایط آب و هوایی مرغوب‌ترین خرما را تولید می‌کنند

نخلداران ریگانی در بدترین شرایط آب و هوایی مرغوب‌ترین خرما را تولید می‌کنند
امین باقری گفت : هر کیلو خرمایی که یک نخلدار ریگانی تولید و تحویل سردخانه می‌دهد ۱۷ هزار تومان برای کشاورز هزینه در بر دارد لذا قیمت پایه خرما برای جنوب شرق ۲۳ هزار تومان تعیین می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ امین باقری فرماندار ریگان ظهر امروز در جلسه قیمت‌گذاری خرما در این شهرستان گفت : با توجه به اینکه نخلداران ریگانی در بدترین شرایط آب و هوایی بهترین و مرغوب‌ترین نوع خرما را تولید می‌کنند و برداشت خرما از ریگان آغاز می‌شود تعیین کننده نرخ خرما ریگان است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه هر کیلو خرمایی که یک نخلدار ریگانی تولید و تحویل سردخانه می‌دهد ۱۷ هزار تومان برای کشاورز هزینه در بر دارد، افزود: امسال بیش از ۴۵ هزار تن خرما از نخلستان‌های شهرستان ریگان برداشت می‌شود.

,

فرماندار ریگان با اشاره به وجود ۱۸ فقره سردخانه در شهرستان ریگان عنوان کرد: ریگان ۱۲ هزار هکتار نخلستان دارد که از این تعداد ۱۰ هزار هکتار نخلستان بارور است و برای رفاه کشاورزان عرضه کارتن به قیمت کارخانه در دو نقطه ریگان و گنبکی انجام می‌شود.

,

باقری بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با کارخانه کارتن‌سازی فروش کارتن به صورت عمده و خرده در دو نقطه در گنبکی توسط شرکت تعاونی روستایی حسن‌آباد و در ریگان توسط بخش خصوصی عرضه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه