اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران عنوان کرد

کشف 3 کیلوگرم هروئین در فریدونکنار/ یک باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد

کشف 3 کیلوگرم هروئین در فریدونکنار/ یک باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 3 کیلوگرم هروئین و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان فریدونکنار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا ثقفی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان فریدونکنار با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی،تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان در شهرستان فریدونکنار در یک عملیات ضربتی خودروی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در این شهرستان متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات، متهمان که در قالب یک باند 2 نفره فعالیت می کردند نیز شدند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 3 کیلو گرم هروئین کشف شد.

ثقفی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه