اخبار داغ

جلسه شورای شهر ساری بدون انتخاب شهردار

شهردار ساری دوباره انتخاب نشد!/انتخاب شهردار در جلسه بعدی

شهردار ساری دوباره انتخاب نشد!/انتخاب شهردار در جلسه بعدی
چهل ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با دستور کار انتخاب شهردار و با حضور تمامی اعضاء برگزار و در یک اتفاق جالب بدون انتخاب شهردار به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، چهل ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز با دستور کار انتخاب شهردار مرکز استان مازندران در تالار جلسات این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تمامی اعضاء برگزار شد، سید مسعود مدینه رئیس شورا با بیان اینکه دستور کار جلسه انتخاب شهردار است، اظهار داشت: شورای شهر ساری برای این انتخاب تعداد پنج جلسه غیرعلنی برگزار و به بررسی گزینه ها و استماع برنامه های داوطلبان تصدی سمت شهردار پرداخت و در نهایت با انصراف آقایان عباس نجاریان ساروی و محمدرضا جاوید، تعداد گزینه های نهایی احراز این سمت به 3 نفر متشکل از آقایان سید مسعود مدینه، عباس رجبی و علی اسد رسید.

پس از سخنان مدینه و اظهارات تعدادی از اعضای شورا، رأی گیری به منظور انتخاب شهردار صورت پذیرفت که طی آن آقایان مدینه و رجبی هر کدام موفق به اخذ تعداد 3 رأی و آقای علی اسد هم توانست 2 رأی از اعضای شورا اخد نماید. یکی از آرای مأخوذه نیز سفید بوده است.

با تساوی سه بر سه آقایان مدینه و رجبی، انتخاب شهردار بین این دو کاندیدا به دور دوم کشیده شد و پس از اخذ مجدد رأی از اعضاء، هر دو کاندیدا موفق به کسب 4 رأی شدند و وجود مجدد یک رأی سفید در آرای مأخوذه باعث شد تا انتخاب شهردار صورت نگیرد.

با پیشنهاد سید مسعود مدینه رئیس شورا و موافقت اکثریت اعضاء مقرر شد در جلسه آتی شورا انتخاب نهایی از بین آقایان سید مسعود مدینه و عباس رجبی انجام شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه