اخبار داغ

شیخ طلسم پیراهن فرهاد مجیدی را می‌شکند؟

شیخ طلسم پیراهن فرهاد مجیدی را می‌شکند؟
شیخ دیاباته مهاجم استقلال، در لیگ نوزدهم با شماره هفت به میدان می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته شماره‌ی بازیکنان استقلال برای لیگ نوزدهم مشخص شد. یکی از شماره‌هایی که برای هواداران استقلال از اهمیتی خاصی برخوردار است و برای آن‌ها مهم است چه کسی آن را بر تن می‌کند، شماره هفت است. دلیل اهمیت هفت برای استقلالی‌ها، بازی کردن فرهاد مجیدی مهاجم محبوب آن‌ها با این شماره در این تیم است. با مشخص شدن شماره‌ی آبی‌های تهران، شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی این تیم که اولین فصل حضورش در فوتبال ایران را تجربه می‌کند، برای آن‌ها با شماره هفت به میدان می‌رود. با وجود اینکه خیلی از نسل جدید فوتبال‌دوست شماره هفت استقلال را با فرهاد مجیدی می‌شناسند، پیش از مجیدی هم بازیکنان بزرگی مانند محمد نوازی و مجید نامجومطلق در استقلال شماره هفت را پوشیده‌اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, استقلال ,

پس از خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال، مدت‌ها این پبراهن بازنشسته بود و جالب اینکه در 3 فصل اخیر هر بازیکنی که سراغ هفت رفته در لیگ ناکام بوده و در استقلال دوام نیاورده است.

,

با خداحافظی مجیدی از فوتبال، مدتی عنوان شد که کرار جاسم عراقی می خواهد از شماره هفت استفاده کند. مجیدی ناراحتی‌اش را از این بابت بروز داد و کرار هم پس از پوشیدن شماره هفت در تمرینات، قید آن را زد.

,

در 3 فصل اخیر اما داستان متفاوت شد. در لیگ شانزدهم شماره هفت استقلال پس از سال‌ها کنار ماندن به بختیار رحمانی رسید. بختیار که یکی از بازیکنان لیست 23 نفره‌ای ایران در جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در استقلال خوش بدرخشد و تنها یک نیم فصل دوام آورد و در پایان نیم فصل اول این تیم را ترک کرد.

,

در لیگ هفدهم این اتفاق برای حسن بیت سعید رخ داد و او پس از چند ماه ناموفق در استقلال با شماره هفت از این تیم جدا شد.

,

پس از ناکامی بختیار و بیت سعید در استقلال، در فضای مجازی موضوع طلسم شدن شماره هفت مطرح شد.

, بختیار , بیت سعید , استقلال, شماره هفت,

در نیم فصل دوم لیگ هفدهم هم مامه تیام در لیگ قهرمانان آسیا هفت پوشید که این بار هم این شماره ظاهرا طلسم شده وفا نکرد و او هم با وجود عملکرد قابل قبولی که در استقلال داشت با نیم فصل حضور در جمع آبی‌های تهرانی از این تیم جدا شد.

,

آخرین بازیکنی هم که شماره 7 را در استقلال پوشید مارکوس نویمایر آلمانی بود. او هم فقط نیم فصل در استقلال حضور داشت و در پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم از این تیم جدا شد. 

,

نکته‌ جالب در مورد بازیکنانی که شماره هفت را بعد از فرهاد مجیدی در استقلال پوشیدند این است که تمام این بازیکنان فقط نیم فصل در جمع استقلالی‌ها حضور داشتند و بعد از آن از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا شده‌اند. باید دید شیخ دیاباته که امید اولین گلزنی استراماچونی در لیگ نوزدهم است، موفق می‌شود این طلسم را بشکند و فصل خوبی را در استقلال داشته باشد یا نه. 

,
منبع: وب سایت برنامه نود
, منبع: وب سایت برنامه نود]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه