اخبار داغ

ثبت قریب به 32 میلیارد ریال تخلف صنفی در یزد

ثبت قریب به 32 میلیارد ریال تخلف صنفی در یزد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد از تشکیل یک هزار و 450 پرونده تخلف واحدهای صنفی یزد به ارزش بیش از 31 میلیارد و 800 میلیون ریال از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از تشکیل یک هزار و 450 پرونده تخلف واحدهای صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد پرونده طی 26 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان تشکیل‌ شده و ارزش ریالی آن بیش از 31 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات مربوط به صنف لبنیات و صنف طواف بوده است گفت: صنف لبنیات با 297 پرونده، میوه و تره بار با 210 پرونده، قنادی‌ها با 117 پرونده، نانوایی‌ها با 100 پرونده، پوشاک، کیف و کفش با 100 پرونده و رستوران‌ها با 63 پرونده به ترتیب بیشترین تخلفات را مرتکب شده‌اند.
,
 
,
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد با اشاره به اینکه عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و گرانفروشی بیشترین تخلفات واحدهای صنفی یزد است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 62 گشت مشترک نیز با هماهنگی و همکاری با سایر نهادها ودستگاه‌های ذیربط  از قبیل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، فرمانداری، معاونت غذا و دارو انجام گرفته است.
,
 
,
مظفری‌زاده با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 150 مورد شکایت از واحدهای صنفی توسط مردم به صورت تلفنی و حضوری ثبت شده است، تصریح کرد: روزانه پرونده تخلفات واحدهای صنفی به تعزیرات ارسال می‌شود و شماره تلفن 36291719 مستقر در اتاق اصناف یزد و سامانه ارتباطی 124 مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز آماده دریافت گزارش‌های مردمی و دریافت شکایات آنها و رسیدگی به تخلفات است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه