اخبار داغ

مهاجم گچسارانی پرسپولیس درشاهین بوشهر/ کریمی: دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم +تصاویر

مهاجم گچسارانی پرسپولیس درشاهین بوشهر/ کریمی: دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم +تصاویر
سعید کریمی فوتبالیست گچسارانی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال مورد توجه "گابریل کالدرون" قرار نگرفت تا در نهایت با شاهین شهرداری بوشهر که در این فصل جواز حضور در لیگ برتر را دریافت کرده به توافق دست یافت و شاگرد "عبدالله ویسی" شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، مهاجم جوان پرسپولیس که با توجه به ترافیک خط هجومی در نهایت در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفت، با دریافت رضایتنامه خود با شاهین بوشهر به توافق دست یافت و فصل نوزدهم را در این تیم به بازی خواهد پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

 

,

, ,

 

,

سعید کریمی متولد 11 بهمن 78 در شهرستان گچساران است که فوتبال را از فوتسال شروع اما در ادامه به زمین چمن آمد ، سعید در تیم ملی نوجوانان و امید های ایران هم حضور داشته و در جام جهانی زیر 17 سال هندوستان در سال 96 سه بازی و دوگل زده(اسپانیا،گینه) و یک پاس گل در کارنامه خود دارد،همچنین در بازی تدارکاتی مقابل مکزیک که پیش از مسابقات جام جهانی هند برگزار شده بود موفق به گل زنی مقابل این تیم شد.

,

 

,

, ,

 

,

این بازیکن گچسارانی فوتبالش را از تیم آتاک این شهرستان آغاز و در رده نوجوانان هم عضو تیم ذوب آهن اصفهان شد که بعد از مدتی دوباره به تیم آتاک گچساران بازگشت و در مقطعی هم برای امیدهای نفت و گاز گچساران به میدان رفت.

,

 وی در سال 96 به جوانان ذوب آهن پیوست و بعد از چند ماه در خرداد 97 با قرارداد 4 ساله به پرسپولیس آمد، اما به علت محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات نیم فصل دور از باشگاه بازی کرد.

,

 

,

, ,

 

,

کریمی قبل از ورود به پرسپولیس، شفرنیز در سال 96 برای جذب او در استقلال چراغ سبز داده بود اما در نهایت این بازیکن آینده دار به جمع سرخپوشان پایتخت درآمد.

,

او در اولین بازی خود 11 بهمن 97 در روز تولد 20 سالگی اش موفق شد تنها گل پرسپولیس را در دقیقه 93 به سپیدرود رشت به ثمر برساند تا ثابت کند بازیکن با انگیزه ای است،برانکو به علت مدل مو و شباهتش او را "فلینی" صدا می زد.

,

 

,

, ,

 

,

هرچند سعید کریمی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال مورد توجه "گابریل کالدرون" قرار نگرفت تا در نهایت با دریافت رضایتنامه به دنبال مذاکره با دیگر تیم‌های خواهانش باشد و در نهایت با شاهین شهرداری بوشهر که در این فصل جواز حضور در لیگ برتر را دریافت کرده به توافق دست یافت و شاگرد عبدالله ویسی شد.

,

 

,

, ,

 

,

این بازیکن گچسارانی در  گفت و گو با رسانه ها در بخشی از اظهاراتش در خصوص جدایی اش از پرسپولیس نیز گفته بودکه این اتفاق برای من ناراحت‌کننده بود، کالدرون سبک بازی مرا دوست نداشت و هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و اعتراضی هم ندارم.

,

وی نیز گفته بود که در فصل جدید نشان خواهم داد که بازیکن باکیفیتی هستم و دوباره به پرسپولیس بازخواهم گشت،اگرچه جدایی از پرسپولیس سخت است، اما شرایط این‌طور پیش رفته و باید در تیم دیگری خودم را نشان دهم.

,

 

,

, ,

 

,

کریمی در ادامه نیز اظهارکرده بود که من گچسارانی هستم و بوشهر هم دو ساعت با شهرم فاصله دارد و این شهر را مانند شهر خودم می‌دانم، بعد از صحبت‌هایی که با ویسی داشتم در نهایت تصمیم گرفتم که برای این تیم بازی کنم.

,

وی نیز گفته بود که تلاش دارم بهترین عملکرد را دراین فصل داشته باشم و نشان خواهم داد که بازیکن با کیفیتی هستم و اگر خوب باشم دوباره می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

,

 

,

, ,

 

,

گفتنی است شاهین شهرداری بوشهر پس از پارس جنوبی جم، دومین تیم لیگ برتری بوشهر در فصل 99-98 محسوب می‌شود.این تیم به همراه گل گهر سیرجان در فصل گذشته رقابت های دسته اول فوتبال کشور جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه