اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی درگز خبر داد

برداشت 45 هزار تن گندم از سطح مزارع درگز

برداشت 45 هزار تن گندم از سطح مزارع درگز
مدیر جهاد کشاورزی درگز گفت: امسال قریب به 45 هزار تن گندم از سطح مزارع درگز برداشت شد که از این مقدار، 10هزار تن جهت مصرف بذر در اختیار کشاورزان قرار گرفت و الباقی به سیلوهای ذخیره گندم شهرستان تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خالقی در گفتگو با صبح توس؛ از مراحل پایانی برداشت گندم در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: شهرستان درگز با داشتن 32 هزار هکتار سطح زیر کشت و میانگین تولید بیش از 30 هزار تن گندم در دوره آماری یکی از شهرهای عمده تولید کننده گندم در استان خراسان رضوی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: گندم تولیدی در سطح مزارع معمولا سه برابر نیاز سالیانه شهرستان بوده و مازاد آن به شهرهای مجاور مثل سرخس و فریمان صادر می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی درگز گفت: اگرچه بارندگی های اخیر سال گذشته و بهار امسال خسارتهایی به بخش کشاورزی وارد کرد اما برکات بسیار زیادی هم داشت و باعث شد عملکرد سال جاری سه برابر بیشتر از سال گذشته باشد.

,

خالقی تبیین کرد: امسال قریب به 45 هزار تن گندم از سطح مزارع درگز برداشت شد که از این مقدار، 10هزار تن جهت مصرف بذر و سایر مسائل در اختیار کشاورزان قرار گرفت و الباقی به سیلوهای ذخیره گندم شهرستان تحویل داده شد.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری تمام مبالغ گندم کشاورزان، یک هفته پس از تحویل به سیلو، پرداخت شده و با رایزنی های صورت گرفته، بانک بدون رضایت و هماهنگی با کشورزان هیچ گونه برداشتی از حساب آنها نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه