اخبار داغ

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دلیل عظمت نظام اسلامی قدرت پیام نظام اسلامی است/ مسئولان مدل رفتار جهادی‌ها را اجرایی کنند

دلیل عظمت نظام اسلامی قدرت پیام نظام اسلامی است/ مسئولان مدل رفتار جهادی‌ها را اجرایی کنند
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلیل عظمت نظام اسلامی قدرت پیام نظام اسلامی است که به هر گوش شنوایی برسد، او را جذب می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران خراسان جنوبی، اظهار کرد: چندین سال است که در مجموعه سپاه فعالیت خبرنگاران را در حوزه اردوهای جهادی، راهیان نور و ... شاهد هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران خراسان جنوبی، اظهار کرد: چندین سال است که در مجموعه سپاه فعالیت خبرنگاران را در حوزه اردوهای جهادی، راهیان نور و ... شاهد هستم.,
 
,
وی افزود: در این چند سال همه خانواده سپاه موظف شد در آستانه روز خبرنگار مراسمی جهت تجلیل از خبرنگاران برگزار کند تا در کل کشور به آن نگاه شود و هدف سپاه این است که یک الگویی را نشان بدهد. 
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام دستگاه ها به این مسئله توجه کنند که این مقوله از قدرت در جامعه شکل بگیرد.
,
 
,
وی با اشاره به این که ما چند مفهوم را درباره رسانه ها نمی دانیم، افزود: یکی اینکه رسانه ها، خبرگزاری ها و پایگاه ها صاحب دارند و هر پیامی از سوی این رسانه ها ارسال میشود برای تحقق هدفی است که از سوی صاحب آن رسانه هدف گذاری شده است. 
,
 
,
شریف تصریح کرد: رسانه های غربی در خصوص بحرانی نشان دادن وضعیت فعلی تلاش می کنند و این ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را دچار مشکل می کنند. 
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید این را جا بیندازیم که هر خبرگزاری صاحب دارد و برای رساندن پیام خود به دیگران تلاش می کند.
,
 
,
شریف تصریح کرد: سواد رسانه ای به ما کمک می کند تا بتوانیم تحلیل کنیم که خبری که به دست ما می رسد چه بخشی درست و چه بخشی برای فریب دادن مردم است.
,
 
,
وی با اشاره به این که سازمان علمی فرهنگی یونسکو آدم با سواد را با ۵ مولفه معرفی می کند، افزود: اول این که آدم باسواد کسی است که بتواند روابط عاطفی خود را با خانواده و نزدیکان خود انتقال دهد، دوم اینکه با محیط اجتماعی خود رابطه را برقرار کند، سوم اینکه آدم باسواد باید سواد مالی داشته باشد و با مقدار در آمد مشخص بتواند زندگی خود را اداره کند، چهارم اینکه سواد رسانه ای داشته باشد و کسی که نتواند پیامی که از رسانه رادیو و تلویزیون را تحلیل کند بی سواد است و پنجم سواد کلاسیک است.
,
 
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که رسانه های امروز رسانه های دیروز نیستند، گفت: امروز با رسانه ها عملیات انجام می دهند با تولید خبر تعیین رفتار می کنند.
,
 
,
شریف با اشاره به این که رسانه ها موظف هستند کاه را کوه و کوه را کاه نشان دهند، تصریح کرد: رسانه ها می توانند داشته های یک ملت را ضعیف و نداشته های خود را قوی جلوه دهند.
,
 
,
وی افزود: کارکرد رسانه های دشمن این است که در جهت کوچک نشان دادن قدرت ایران و بزرگ جلوه دادن قدرت دشمن تلاش کنند.
,
 
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسانه های معاند امروز دنبال پشیمان نشان دادن مردم و بحرانی نشان دادن شرایط فعلی و سیاه و تار نشان دادن آینده هستند.
,
 
,
شریف تصریح کرد: صدام، منافقان، گنج های قارونی، شیوخ عرب، القاعده، طالبان و ... دارایی‌های دشمنان انقلاب اسلامی است اما دستاورد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی فوق العاده بزرگ تر از آن چیزی است که دشمن فکر می کند.
,
 
,
 وی با اشاره به این‌که دشمن روز به روز در حال ضعیف شدن است، افزود: منافقانی که به صدام مشورت می دادند و منجر به شکست او شد، امروز به آمریکا مشورت می دهند. برنده این صحنه مشخص است، برنده جمهوری اسلامی و فرزندان ملت هستند. 
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به این‌که ایمان، اراده، انگیزه و قدرتی که با تجربه های مختلف به دست آمده است، عوامل برنده شدن فرزندان ملت است، گفت: دشمن بداند یک‌بار دیگر این ملت دچار غافلگیری مجدد مانند جنگ تحمیلی نخواهد شد.
,
 
,
شریف با اشره به این‌که مقام معظم رهبری توانمندی دفاعی را روزانه مطالبه دارند، تصریح کرد: دشمن فقط چشمه های کوچکی از قدرت دفاعی ما را دیده است و اگر دست به حرکتی بزند، قدرت ایران را خواهد دید.
,
 
,
وی افزود: ما همچنان داشته اصلی خودمان را معنویت، ولایتمداری و اتکای به مردم می دانیم.
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشتی نفت‌کش بی دفاع ما را انگلیس با کماندو می گیرد، ای کاش صداوسیما تصویر لحظه گرفتن کشتی ایران توسط انگلیس را نشان می‌داد تا می‌دیدید به چه شکلی حمله کردند. 
,
 
,
شریف تصریح کرد: اگر قرار بود دشمنان با تصویرسازی و رسانه بر جمهوری اسلامی غالب شوند، در گذشته انجام شده بود.
,
 
,
وی به توئیت ترامپ اشاره کرد و افزود: از ترامپ سوال می کنیم در کدام جنگ برنده بودید؟ در نگه داشتن شاه خائن، در لانه جاسوسی، در تهاجم گسترده توسط صدام، در منافقان و در اضمحلال داعش موفق بودید؟ مطالبه کنید ترامپ کدام جنگ را می گوید؟ 
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منظور ترامپ را می دانیم اما بدانید فرزندان ملت بسیار باهوش هستند و به سرعت دست شما را می خوانند.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که  20میلیون نظر در حمایت از سرنگون کردن پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران در فضای مجازی منتشر شد، افزود: بسیاری از جوانان نمی دانند منافقان با فرزندان ملت چه کردند.
,
 
,
شریف خاطرنشان کرد: اولین وظیفه خبرنگاران، بیان کردن تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی و بیان کردن وضعیت ایران و آمریکا در ابتدای انقلاب و اکنون است امروز ایران وضعیت صعودی و آمریکا وضعیت سقوطی دارد.
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان این‌که منبع تولید خبرِ شما خبرنگاران، منبع قدرتمندی است، گفت: ما در منبع تولید پیام منحصر بفرد هستیم.
,
 
,
شریف یادآور شد: دلیل عظمت نظام اسلامی قدرت پیام نظام اسلامی است که به هر گوش شنوایی برسد، او را جذب می کند.
,
 
,
وی افزود: خداوند عظمتی به ملت ایران داد که امروز صهیونیست ها و آمریکایی ها از ترس، هیاهو می کنند.
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 12 سال خوراک رسانه های معاند، بد جلوه دادن سپاه در چشم مردم بود و گفتند امروز باید میوه را چید و سپاه را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دادند اما وحدت ملی در حمایت از سپاه شکل گرفت چراکه ملت به عملیات روانی دشمن پی بردند.
,
 
,
شریف با اشاره به این‌که زدن پهپاد آمریکایی ها جزو وظایفمان است، افزود: افتخار ما است که فرمانده کل سپاه در سیستان و بلوچستان طرح های محرومیت زدایی و خدمات رسانی را افتتاح می کند، سپاه برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد شده و رویارویی با دشمن جزو وظایفان است. 
,
 
,
وی افزود: از 30 خبری که دشمن تولید می کند، 25 خبر علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپاه است.
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دست‌های لرزان، رنگ های پریده و آدم های آهنین آن چیزی است هر روز نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دشمنان می بینند.
,
 
,
شریف یادآور شد: بنیان گذاران بی بی سی معتقدند باید قدرت رسانه ای انگلیس در حدی باشد که اگر در فروشگاهی تصویر ما از تلویزیون پخش می شود و مشتری در حال خرید باشد، باید در این زمان کوتاه قادر باشیم در باورهای او شک ایجاد کنیم. برخی چند ساعت پای تحلیل های بی بی سی می نشینند. شروع فتنه 1388 را رسانه بی بی سی انجام داد.
,
 
,
وی افزود: رسانه قادر است از شما عملیات اجرایی مطالبه کند و شما انجام دهید و بعد از انجام از خودتان بپرسید چرا انجام دادید.
,
 
,
شریف اذعان کرد: بخش عمده شهید همت های دوران دفاع مقدس، امروز کسانی هستند که دوربین و قلم به دست دارند.
,
 
,
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آستانه پایان اثرگذاری تحریم ها هستیم، ان شاءالله مسئولان هوشمند جمهوری اسلامی از فرصت تحریم ها استفاده کنند.
,
 
,
شریف خاطرنشان کرد: مسئولان مدل رفتار جهادی ها در سال های 1359 و 1360 را بار دیگر اجرایی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه