اخبار داغ

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رسانه یکی از مولفه‌های اصلی قدرت است/ خبرنگاران وظیفه دارند با اقتدار از دستاوردهای کشور دفاع کنند

رسانه یکی از مولفه‌های اصلی قدرت است/ خبرنگاران وظیفه دارند با اقتدار از دستاوردهای کشور دفاع کنند
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبرنگاران باید با شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و عرصه های رویارویی آن با دشمن به خوبی آشنا باشند که بتوانند عالمانه و صادقانه با اقتدار از دستاوردهای کشور دفاع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   خاورستان،سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه ها یکی از مولفه‌های اصلی قدرت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان, ،سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه ها یکی از مولفه‌های اصلی قدرت هستند.,

 

,

وی افزود: در کنار قدرت نظامی، اقتصادی و فرهنگی رسانه‌ها یکی از مولفه های اصلی قدرت هستند.

,

 

,

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی اهمیت ویژه‌ای در دنیای امروز دارد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای قدرت گفتمانی بوده و برگزیده از قرآن کریم، وحی الهی و پیام منحصر به فردی است که نظام و ولایت فقیه بر پایه آن استوار است.

,

 

,

شریف بیان کرد: برای دنیای امروز و عصر رسانه گفتمان باید با یک پشتیبانی و پشتوانه 40 ساله‌ای که همه عرصه‌های رویارویی با دشمن و عرصه‌های پیشرفت را در نظر گرفته باشد تبیین شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر ما با امپراطوری عظیم رسانه‌ای که تلاش می‌کند چهره نظام اسلامی را مخدوش نشان دهد و آینده را برای نسل امروز نا به تصویر بکشد مواجه هستیم.

,

 

,

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه خبرنگاران رسالت عظیمی بر عهده دارند و به خوبی می‌توانند شرایط نابرابر را تبیین کنند.

,

 

,

شریف بیان کرد: اگر امروز می‌خواهیم در تکمیل قدرت دفاعی و گفتمانی دشمن را از طراحی‌ها در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای پشیمان کنیم لاجرم باید به لحاظ نیروی انسانی، جغرافیایی و انتخاب مخاطب یک ابزار قوی برای انتقال  پیام را قدرتمند کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز گفتمان قوی در کشور شکل گرفته و بخش عمده‌ای از محور کار به ویژه رئیس جمهور تازه کار آمریکا بهره‌گیری از رسانه‌ها برای درهم شکستن اراده ملت ما است، گفت: آنها غافل هستند که ملت ایران 40 سال است که آمریکا را شکست داده و از آنها هراسی ندارد.

,

 

,

 

,

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: به دلیل انقطاع نسلی که در کشور داریم بخش عمده‌ای از جمعیت کشور ما جوان است و لازم است خبرنگاران  با تاریخ شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و عرصه های رویارویی آن با دشمن به خوبی آشنا باشند که بتوانند عالمانه و صادقانه با اقتدار از دستاوردهای کشور ما دفاع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه