اخبار داغ

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور مطرح کرد

کمک ۱۱۰۰ میلیاردی خیران به حوزه سلامت

کمک ۱۱۰۰ میلیاردی خیران به حوزه سلامت
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیران 1100 میلیارد تومان به ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، پایگاه اورژانس، و خرید تجهیزات کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سعید شهریاری ظهر امروز در دیدار با امام‌جمعه بروجرد اظهار داشت: خیرین سلامت در سراسر کشور در بخش‌های مختلف کمک‌های نقدی و غیر نقدی انجام می‌دهند که سال گذشته هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعم از ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، پایگاه اورژانس، مراکز درمانی و خرید تجهیزات کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی افزود: خیرین در سال ۹۶ مبلغ شش هزار میلیارد تومان کمک کردند و در این بخش‌ها ۱۲۰ هزار نفر در مجمع خیرین سلامت سرمایه‌گذاری کردند و هرساله هزاران میلیارد تومان در حوزه سلامت سرمایه‌گذاری می‌کنند.

,

 

,

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور از راه‌اندازی شورای مشارکت بانوان در بخش حوزه سلامت خبر داد و عنوان کرد: از دو سال پیش برنامه‌ای تحت عنوان شورای مشارکت بانوان در حوزه سلامت در برخی از استان‌ها آغازشده و مشارکت بانوان در این بخش برای رفع بسیاری از مسائل، مشکلات و کمک در بخش‌های درمانی مؤثر است.

,

 

,

وی بیان کرد: در ۳۰۰ شهرستان کشور شورای مشارکت خیرین راه‌اندازی شده و روزبه‌روز شهرستان‌ها و استان‌های بیشتری برای راه‌اندازی این شورا اضافه می‌شود.

,

 

,

شهریاری تصریح کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی در کشور اما خیرین همچنان در حوزه‌های مختلف همراهی می‌کنند و در کل کشور اقدامات بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کارهای سخت‌افزاری مانند ساخت بیمارستان و مراکز درمانی و خرید تجهیزات، برنامه پیشگیری، بهداشت و پژوهش را در دستور کار قراردادیم و تلاش داریم به سمتی برویم که افراد بیمار نشوند و اقدامات پیشگیری لازم در این راستا صورت گیرد.

,

 

,

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در شهرستان بروجرد خیرین سلامت اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند و بیمارستان و پایگاه اورژانس ساخته‌شده و علاوه بر این تجهیزات لازم خریداری و در اختیار بیماران قرارگرفته است.

,

 

,

وی اظهار داشت: کار خیران اهدای پول برای انجام کارها و نیازمندی‌ها نیست بلکه در جامعه امروز برخی اقداماتی را در جهت کار خیر مانند ویزیت رایگان بیماران نیز انجام می‌دهند که همه این موارد در حوزه خیرین سلامت است.

,

 

,

امام‌جمعه بروجرد در این دیدار عنوان کرد: خیرین در جهت تأمین سلامت مردم گام‌هایی اساسی برداشته و اقدامات بزرگی را انجام داده‌اند.

,

 

,

وی افزود: خیران سلامت در راستای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند و در شهرستان بروجرد نیز اقدامات زیادی مانند ساخت بیمارستان، مراکز درمانی، پایگاه‌های اورژانس و خرید تجهیزات را انجام داده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه