اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان خبر داد:

آغاز ثبت نام حوزه‎های علمیه خواهران

آغاز ثبت نام حوزه‎های علمیه خواهران
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: ثبت نام حوزه های علمیه خواهران از 23 تیرماه سال جاری آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; حجت الاسلام حسن صادقی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: حوزه علمیه دارای رسالت های مهم و اهدافی است که با برنامه ریزی های لازم این رسالت ها پیگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تربیت بانوان عالم،مومن،متعهد، بصیر،انقلابی، متخلق،آگاه و وظیفه شناس در ایفای وظیفه مادری و همسری و پاسداری از تحکیم و تعالی خانواده از مهمترین رسالت های حوزه است، افزود: تربیت بانوان متخصص و کارآمد در راستای تحقق رسالت و مامویت های حوزه های علمیه در عرصه های مختلف از دیگر رسالت های حوزه های علمیه محسوب می شود.

,

این مسئول بیان داشت: تعلیم و تربیت در حوزه علمیه و سایر جوامع،تحقیق و پژوهش و نظریه پردازی در عرصه علوم اسلامی و انسانی و مدیریت امور مراکز علمی تبلیغی و آموزشی از محورهای مهم رسالتی حوزه های علمیه است.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به اینکه پاسخگویی به شبهات از مهمترین اولویت حوزه  های علمیه است، گفت: با توجه به این موضوع که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند،باید از ظرفیت های بانوان به خوبی استفاده شود.

,

حجت الاسلام صادقی با اشاره به نقش بانوان در بحث های نظریه پردازی و شبهات در حوزه زن و خانواده،بیان داشت: همچنین بانوان فرهیخته می توانند در تربیت نسل جدید نقش موثری داشته باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران دو هدف متوسط و نهایی را دنبال می کند که در هدف متوسط تلاش می کند تا خود بانوان به عنوان عالم تربیت شده و وظایف مادری و همسری را به خوبی ایفا کنند.

,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, ,
  • منشور روحانیت نقشه راه روحانیون و حوزه های علمیه است

  • ,

    منشور روحانیت نقشه راه روحانیون و حوزه های علمیه است

    , منشور روحانیت نقشه راه روحانیون و حوزه های علمیه است,
  • حوزه های علمیه به درخت تنومندی تبدیل شده است

  • ,

    حوزه های علمیه به درخت تنومندی تبدیل شده است

    , حوزه های علمیه به درخت تنومندی تبدیل شده است,

    این مسئول با اشاره به نقش حوزه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب،بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور برای چله دوم انقلاب است که حوزه علمیه می تواند نقش موثری داشته  و در زمینه های اخلاق،معنویت، تحقیق و پژوهش به ویژه سبک زندگی،اقتصادی و فرهنگی نقش خوبی را ایفا کنند.

    ,

    وی با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران از  ۲۳ تیرماه سال جاری، گفت: ثبت نام داوطلبان  تا ۲۱ مرداد ادامه دارد.

    ,

    مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به تحصیل یک هزار و ۲۰۰ طلبه خواهر در سطوح دو و سه حوزه های زنجان، افزود: 500 نفر نیز فارغ التحصیل شده اند.

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه