اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

8 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی مدارس بروجرد اختصاص یافت

8 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی مدارس بروجرد اختصاص یافت
فرماندار بروجرد گفت: اعتبار نوسازی مدارس در بروجرد به 8 میلیارد تومان افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش آموزان جشنواره جابر ابن حیان که در اداره ارشاد برگزار شد اظهار داشت: قدمت آموزش‌وپرورش  در بروجرد به 120 سال پیش برمی‌گردد که بروجرد در بحث آموزش و اقدامات فرهنگی کارهای بسیار بزرگی انجام داده و همیشه زبانزد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی با اشاره به مدارس فرسوده شهرستان بروجرد افزود: طول عمر برخی از مدارس بروجرد به 40 سال پیش برمی‌گردد و این مدارس ایمنی و استحکام لازم را ندارد که باید برای نوسازی مدارس برنامه‌ریزی لازم از سوی نوسازی مدارس صورت گیرد.

,

 

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: سال گذشته اعتبارات نوسازی در بروجرد کمتر از یک میلیارد تومان بوده اما امسال با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته میزان اعتبار نوسازی مدارس در بروجرد به هشت میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

,

 

,

وی بیان کرد: البته این میزان اعتبار با توجه به تعداد مدارس و میزان فرسودگی آن‌ها بازهم اندک است و باید برای افزایش اعتبار در حوزه نوسازی مدارس اقدامات لازم صورت گیرد.

,

 

,

رحیمی خاطرنشان کرد: 50 درصد اعتبارات نوسازی متمرکز است و انتظار داریم از سطح کشور اعتبار لازم در این راستا اختصاص یابد و سهم بروجرد از اعتبارات متمرکز داده شود تا در جهت نوسازی مدارس اقدام شود و مکان‌های آموزشی با امکانات و ظرفیت‌های بهتر در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه