اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری:

کالای قاچاق در فضایِ مجازیِِ رهاشده، اقتصاد را مختل می‎کند

کالای قاچاق در فضایِ مجازیِِ رهاشده، اقتصاد را مختل می‎کند
کارشناس مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری گفت: کالای قاچاق در فضایِ مجازیِ رها شده، اقتصاد را مختل می کند و ما باید آسیب های آن را شناسایی کنیم تا بتوانیم آن را رها کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: فضای مجازی  نوع نگاهی است که  ما نسبت به آن داریم.
 
وی با اشاره به اینکه اهمیت فضای مجازی به قدری است که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند اگر من رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را خود به دست می گرفتم بیان داشت: فضای مجازی را باید بتوان در مسیر منابع خود ، آن را تعریف کرد و آسیب های آن را بتوانی مهار کنی.
 
مردانی نژاد با اشاره به اینکه فضای مجازی در جایگاه خودش اهمیت  و شانیت فوق العاده ای نیز  دارد  بیان داشت: ما باید  بتوانیم درست، کجا و چه موقع  از فضای مجازی استفاده  کنیم.
 
وی با بیان اینکه داد و ستد و تولید کار و ثروت این روزها در فضای مجازی اتفاق می افتد بیان داشت: در واقع این روزها استفاده از فضای مجازی به جای بازار حقیقی  در بین مردم رواج پیدا کرده است.
 
مردانی نژاد با تاکید بر اینکه فضای مجازی یک واقعیتی است که ما باید برای استفاده صحیح از آن برنامه ریزی جامعی داشته باشیم اظهار کرد: در هیچ بخش از فضای مجازی تا به حال قوانین و برنامه ریزی های دقیق و مطمئنی صورت نگرفته است.
 
وی با بیان اینکه لازم است در راستای سامان دهی فضای مجازی در شورای عالی فضای مجازی کشور برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از دولت مردان ما نسبت به جایگاه و اهمیت فضای مجازی واقف نبوده و متوجه آن نیستند.
 
مردانی نژاد با اشاره به اینکه فضای مجازی جایی است که برای تولید ثروت از آن استفاده می کنند تصریح کرد: از 10 شرکت معروف و سرمایه دارد دنیا  9 شرکت آن مشغول فضای مجازی هستند و این خود نشان دهنده اهمیت کسب و کار در فضای مجازی است.
 
رها کردن فضای مجازی منجر به قاچاق کالا می شود
 
کارشناس مسائل اقتصادی  با اشاره به اینکه وقتی فضای مجازی را رها کنیم یکی از اتفاقاتی که صورت می گیرد  قاچاق کالا  است بیان داشت:  در فضای مجازی به راحتی می توان خرید و فروش را انجام داد و در این میان یک عده  کلاه بردار نیز سوء استفاده های خود را می کنند.
 
مردانی نژاد با اشاره به اینکه اکثر کالاهایی که انجا مبادله می شود مضر هستند عنوان کرد:  اگر با برنامه و دقت از فضای مجازی استفاده کرد می توان به صورت جدی یک  نگاه عمیق به فضای مجازی داشته باشیم.
 
وی یادآور شد: فضای مجازی برای بازرگانی  و اشتغال درست  می توان از آن استفاده کرد  و شغل های جدید ایجاد  نمود ، مردم  به شغل های جدید یگرایش پیدا می کنند که بیشتر در شورای فضای مجازی وارد می شوند .
مردانی نژاد تاکید کرد: دور از چشم خیلی از نهاد های نظارتی  فرار  مالیاتی صورت می گیرد  که این به سلامت کشور ضربه می زنند .
 
وی با تاکید بر اینکه مردمی که وارد فضای مجازی می شوند باید سواد کافی در این زمینه را داشته باشند بیان داشت:  اگر مردم آگاهانه وارد فضای مجازی شوند آسیبی نمی بینند.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, رها کردن فضای مجازی منجر به قاچاق کالا می شود ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه