اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش بروجرد:

بروجرد با کمبود 260 معلم ابتدایی مواجه است

بروجرد با کمبود 260 معلم ابتدایی مواجه است
رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: شهرستان بروجرد با کمبود شدید نیروی انسانی به ویژه در مقطع ابتدایی مواجه است و در این مقطع 260 معلم نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمد مهر افزون ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان جشنواره جابر ابن حیان که در اداره ارشاد برگزار شد اظهار داشت: یکی از مشکلات در شهرستان بروجرد کمبود نیرو انسانی است که هم‌اکنون در مقطع ابتدایی با کمبود 260 معلم مواجه هستیم که باید برای این موضوع برنامه‌ای در نظر گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: عدم اعتبارات لازم برای پیشرفت اهداف آموزش‌وپرورش، عدم بودجه برای خرید جوایز دانش‌آموزان، عدم امکانات آموزشی بر اساس تغییر کتب درسی از دیگر مشکلات در حوزه آموزش‌وپرورش است که انتظار داریم مشکلات در این راستا با برنامه‌ریزی برطرف شود.

,

 

,

رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد تصریح کرد: از چالش‌های اساسی در مقطع ابتدایی وجود طرح‌های متعدد، سخت بودن محتوای کتاب‌ها و حجم زیاد کتاب‌های درسی است که باید با برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در راستای رفع این چالش‌ها اقداماتی صورت گیرد.

,

 

,

وی بیان کرد: در شهرستان بروجرد 55 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که بیش از 30 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی بوده و مابقی در مقطع متوسطه اول و دوم تحصیل می‌کنند؛ در شهرستان بروجرد 400 فضای آموزشی وجود دارد که هزار و 500 معلم در راستای ارائه علم و دانش به دانش‌آموزان گام برمی‌دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه