اخبار داغ

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی عنوان کرد

اقدامات گسترده لشکر سایبری منافقین و آمریکا علیه نظام/ موضوعات کوچک را با تولید محتوا بزرگ جلوه می‌دهند

اقدامات گسترده لشکر سایبری منافقین و آمریکا علیه نظام/ موضوعات کوچک را با تولید محتوا بزرگ جلوه می‌دهند
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان نظام موضوعات کوچک را با تولید محتوا بزرگ جلوه می‌دهند؛ همچنین بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی سرویس‌دهنده متعلق به آمریکا و اروپا است و لایه‌های فضای مجازی را در دست خود دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد فروزان منش، جانشین ناحیه مقاومت بسیج نیشابور در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی نیشابور در محل سالن شهید آوینی شهرداری این شهر اظهار کرد: فضا مجازی را می‌توان به فرصتی کم نظیر برای جبهه انقلاب تبدیل کرد، تهدیدات ماهواره‌ای چندین سال قبل بسیار زیاد بود و مقابله با آن بسیار سنگین و پرهزینه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فروزان منش خاطرنشان کرد: درست است که در فضای مجازی تهدیدات زیاد است ولی با هزینه اندک می‌شود این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، به‌نحوی‌که الآن دشمنان نگران شده‌اند. امروز یکی از نیازهای فضای مجازی تبدیل بیانیه دوم رهبری به گفتمان سازی در فضای مجازی است.

,

وی ابراز کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نکات مهم و ارزشمندی در مورد قشر جوان دارد که بایستی به گفتمان رایج بین مردم تبدیل شود و متأسفانه به این موضوع کمتر پرداخته‌شده است.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیان کرد: فضای مجازی یک عرصه‌ای برای نشر بیانیه گام دوم انقلاب است که باید آن‌قدر در این فضا این بیانیه را تکرار کنیم که برای مردم عادی این بیانیه صحبت روز شود.

, .,

فروزان منش ادامه داد: استکبار بارها به انقلاب هجمه کرده است ولی تاکنون چه میزان درباره این هجمه صحبت کرده‌ایم؟ دلیل این موضوع اعتقادات انقلاب ما است و جنگ عقاید شکل‌گرفته است.

,

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در ظهور مؤثر باشیم باید از ظرفیت‌های جدید مخصوصاً فضای سایبر استفاده کنیم، فضای مجازی با زندگی مردم عجین شده است و همه به‌نوعی درگیر هستیم و باید سواد آن را کسب کنیم.

,

دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نیروهای خود را در بستر فضای مجازی تجهیز می‌کنند

, دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نیروهای خود را در بستر فضای مجازی تجهیز می‌کنند,

عبدالله امینی فر، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: برای اینکه باور کنیم در چه جایگاه مهم و حساسی قرارگرفته‌ایم باید وضعیت خود را درک کنیم تا بدانیم امروز در چه جایگاهی قرار داریم.

, .,

امینی فر با اشاره به آرایش جنگی دشمن افزود: آمریکا پنج سال پیش در تدبیری لشکر ششم ارتش خود را تبدیل به لشکر سایبری کرد به‌نحوی‌که در نزدیکی کشور ما چندین پایگاه دارد و تمام دشمنان و کشورهایی که با انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارد شروع به تجهیز نیروهای خود در بستر فضای مجازی کردند.

, .,

وی با اشاره به عکس تازه منتشر شده از کمپ منافقین در فضای مجازی ابراز کرد: منافقین که یکی از همراهان جدی آمریکا است حدود دو هزار منافق را در آلبانی مستقر کردند که تولید محتوا و موج علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند و با ضریب دادن به موضوعات کوچک به انقلاب اسلامی حمله کنند.

,

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان نظام موضوعات کوچک را با تولید محتوا بزرگ جلوه می‌دهند و حتماً تصاویر منتشر شده از این موارد را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید. همچنین بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی سرویس‌دهنده متعلق به آمریکا و اروپا است و لایه‌های فضای مجازی را در دست خود دارند.

, .,

اپلیکیشن‌های مهم در کشور از شتاب‌دهنده‌هایی اروپایی استفاده می‌کنند

, اپلیکیشن‌های مهم در کشور از شتاب‌دهنده‌هایی اروپایی استفاده می‌کنند,

وی خاطرنشان کرد: حتی اپلیکیشن های مهم در کشور از شتاب‌دهنده‌هایی اروپایی استفاده می‌کنند، با مشاهده همه این موارد دشمن خود را قدرت میدان فضای مجازی می‌داند.

,

امینی فر ادامه داد: اسناد ارتباط معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح علی نژاد با سازمان‌های امنیتی آمریکا منتشر شده است و حتی در کنار فضای مجازی، رسانه‌هایی تصویری را نیز در اختیارش گذاشته است و به‌عنوان پیاده‌نظام در حال سازمان‌دهی برخی‌ها است.

,

وی ادامه داد: اقدامات گام‌به‌گام فرهنگی برای رسوخ در لایه‌های جامعه به روش‌هایی مختلفی توسط این فرد صورت گرفته است. دشمن حتی برای پیاده‌نظام‌ها هم برنامه‌هایی داشته‌اند و توانسته‌اند بر روی اعتقادات تأثیر بگذارند.

,

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راه‌حل ما ابتدا بر روی گام دوم انقلاب باید باشد و در این بیانیه فرصت‌ها و چالش‌ها را باید بشناسیم، ما هنوز در انقلاب فقط یک گام برداشته‌ایم و باید در ابتدا ظرفیت‌های خودمان را در جبهه خودی بشناسیم.

,

امینی فر گفت: اولین ظرفیت ما مردم و اراده قوی مردم است که هیچ ملتی ندارد، استعدادهای سرشار درون کشور قطعاً دومین ظرفیت کشور است که باید به آن‌ها اعتقاد و اطمینان پیدا کنیم و از آن‌ها استفاده کنیم.

,

وی افزود: ما ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار زیاد و البته ملموسی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم، در فضای مجازی این استعدادها را لمس کرده‌ایم و در حال بهره‌برداری از آن هستیم.

,

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی تأکید کرد: باید دستاوردهای واقعی نظام را دید و آن‌ها را به مردم معرفی کرد، یکی از وظایف ما در فضای مجازی بیان این دستاوردها به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه