اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

دشمن در حوزه رسانه آرایش جنگی گرفته است/ سواد رسانه‌ای را تقویت کنید

دشمن در حوزه رسانه آرایش جنگی گرفته است/ سواد رسانه‌ای را تقویت کنید
در عرصه رسانه باید سواد رسانه‌ای داشت و متاسفانه بسیجیان در حوزه رسانه به یادگیری بسیار کم اهمیت می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی امروز در سالن شهید آوینی شهرداری نیشابور و در آیین تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه شهرستان نیشابور اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه یک سازمان تخصصی است و شعار همگرایی، فراجناحی و هم افزایی برای انقلاب بنا شده است و اصولی را برای خط قرمزها تعریف کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

عباس محمدیان با اشاره به فعالیت های این قشر خاطر نشان کرد: نگاه ما در سازمان بسیج رسانه، نگاهی به حب بخشی به فعالیت ها است.

,

وی با اشاره به حضور در عرصه رسانه و در شرایط بومی ابراز کرد: هر جا که انقلاب دچار چالش شده است بسیج ورود کرده است و موفقیت هایی را داشته است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: با آرایش جنگی که دشمن در حوزه رسانه دارد باید توان و استعداد خود را شناسایی کنیم و بسیج از حالت عین ساختاری بیرون آمده است و وارد قالب ساختارمند شده است، جامعه مخاطب فعالان مجازی تنها به سرزمین محدود نمی شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در عرصه رسانه باید سواد رسانه ای داشت و متاسفانه بسیجیان در حوزه رسانه به یادگیری بسیار کم اهمیت می دهند.

,

محمدیان یادآور شد: هنر سازمان بسیج رسانه این است که نقاط مشترک جریان های سیاسی داخل را با یکدیگر پیوند دهد و نباید جریان رسانه از اختلاف سلیقه ها، اختلاف عقیدتی درست کند.

,

وی با اشاره به سخنان اخیر وزیر بهداشت و درمان در مورد عزاداری اظهار کرد: این اتفاق بخاطر عدم فهم رسانه ای بوده است و مربوط به عدم اعتقاد کسی نیست و اگر دولتمردان متعددی بر سر کار می آیند و از رسانه برای خود سکو می سازند این به آن معنی نیست که ما در عرصه رسانه شکست خوردیم.

,

در ادامه این مراسم سید موسی الرضا حسینی به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان نیشابور معرفی و از زحمات سه ساله غلامحسن نجفی تقدیر شد.

,

لازم به ذکر است که سید موسی الرضا حسینی مسئولیت های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تیپ ۲۱ امام رضا نیشابور، مسئول تاریخ شفائی نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، خبرنگار صدا و سیما و خبرگزاری دفاع مقدس در کارنامه خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه