اخبار داغ

سفیر سوریه مطرح کرد

دعوت از شرکت‌های ایرانی برای بازسازی سوریه

دعوت از شرکت‌های ایرانی برای بازسازی سوریه
سفیر سوریه از شرکت‌های ایرانی به منظور حضور و سرمایه گذاری در این کشور دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عدنان حسن محمود سفیر سوریه در ایران با حضور در شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سفیر سوریه در این دیدار از برگزاری شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی این کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و از شرکت‌های ایرانی برای حضور در این نمایشگاه به منظور سرمایه گذاری در روند بازسازی سوریه دعوت به عمل آورد.
,
 
,
وی گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای حضور شرکت‌های ایرانی در سوریه در نظر گرفته شده است.
,
 
,
حسن محمود به تحریم‌های ظالمانه اعمالی علیه ایران و سوریه اشاره کرد و افزود: این مساله فرصت همکاری بیشتری برای ایران و سوریه فراهم کرده و با توجه به زمینه‌های فراوان سرمایه گذاری در سوریه، شرکت‌های ایرانی می‌توانند از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند.
,
 
,
سفیر سوریه در ایران همچنین از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران نیز خواست تا در شصت و یکمین نمایشگاه بین المللی سوریه حضور یابد و تجارب خود در اجرای نمایشگاه را در اختیار سوری‌ها قرار دهد.
,
 
,
در بخش دیگری از این دیدار، بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران به همزمانی این جلسه با نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در آذر ماه در سوریه حضور می‌یابند و در نمایشگاهی به منظور شرکت در بازسازی سوریه رقابت خواهند داشت.
,
 
,
وی در پایان از تهاتر ۶ هزار متری فضای نمایشگاهی بین ایران و سوریه خبر داد و افزود: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از شرکت‌های خصوصی برای حضور در نمایشگاه سوریه حمایت خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه