اخبار داغ

وزارت خارجه بحرین: نشست امروز منامه برای مقابله با ایران است

وزارت خارجه بحرین: نشست امروز منامه برای مقابله با ایران است
وزارت خارجه بحرین با این ادعا که فعالیت‌های ایران امنیت کشتیرانی بین المللی در خلیج فارس و تنگه هرمز را هدف قرار داده، اعلام کرد که نشست نظامی و بین‌المللی در این باره در منامه امروز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه بحرین، این وزارت امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای با بیان اتهامات بی‌اساس علیه ایران اعلام کرد: بحرین امروز میزبان نشست نظامی و بین المللی مهمی است. این نشست در رابطه با اوضاع کنونی منطقه و راه‌های هماهنگی و همکاری بین المللی به منظور مقابله با تجاوزهای مکرر ایران و مجموعه‌های تروریستی وابسته به آن برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین که کشورش اخیرا میزبان چند نشست آمریکایی-صهیونیستی بوده، مدعی شد که این نشست در راستای تلاش بحرین برای همکاری با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و هم پیمانان و شرکای بین المللی به منظور ایجاد امنیت در گذرگاه ها و همچنین آزادی کشتیرانی بین المللی و تقویت امنیت و ثبات در این منطقه استراتژیک جهان برگزار می‌شود.

,

به گزارش ایسنا، جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش های فراوانی برای ایجاد صلح و ثبات و امنیت در منطقه کرده است و اخیرا به منظور حل بحران های منطقه وزیر خارجه کشورمان پیشنهاد امضای معاهده عدم تعرض به همسایگان را مطرح کرد.

,

ادعای حمایت ایران از تروریسم درحالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران برای ریشه کن کردن تروریسم در جهان تلاش فراوانی کرده و در بیرون راندن تروریست ها از منطقه نقش بسزایی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه