اخبار داغ

در پی شکایت از وضعیت بد آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در نیشابور بررسی شد؛

مردمی خارج از دسترس/ مخابرات: مقصر عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه مردم هستند

مردمی خارج از دسترس/ مخابرات: مقصر عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه مردم هستند
وضعیت بد تلفن‌های همراه در نیشابور به نحوی است که اکثریت مردم را ناراضی و آن‌ها را از دسترس خارج کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ضعف شدید آنتن دهی موبایل صدای شهروندان نیشابوری را در آورده است به‌نحوی‌که در بسیاری از نقاط شهر دیگر گوشی‌های تلفن همراه در داخل منازل به صدا درنمی‌آید و مردم نیشابور از دسترس خارج شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

یکی از شهروندان نیشابوری در رابطه با این موضوع گفت: در منطقه امین اسلامی سکونت داریم و حدود 4 ماه است که وضعیت آنتن دهی از بد به افتضاح رسیده است به‌نحوی‌که در داخل منزل به هیچ عنوان امکان تماس و صحبت وجود ندارد.

,

عدم آنتن دهی در داخل منازل

, عدم آنتن دهی در داخل منازل,

سید مصطفی امامیان که خود را دانشجویی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر معرفی کرد ادامه داد: این در حالی است که در گذشته وضعیت آنتن دهی بهتر بود و درون منزل از خدمات نسل چهار اینترنت استفاده می‌کردیم ولی الآن حتی برای تماس صوتی مجبوریم به پشت‌بام برویم و این موضوع آزار دهنده است.

,

وی با بیان این مطلب که از ایرانسل استفاده می‌کند گفت: حتی همراه اول نیز چنین وضعیتی را دارد و پدر و مادرم از وضعیت آنتن دهی نیز بسیار ناراحت هستند.

,

شهروند دیگر نیشابوری در رابطه با این موضوع بیان داشت: از همراه اول و ایرانسل به‌صورت توأمان در منطقه شهرک فرهنگیان استفاده می‌کنیم و از وضعیت آنتن دهی بسیار ناراضی هستیم. آنتن موبایل درون منزل به‌صورت کامل قطع است و مجبوریم گوشی موبایل را پشت پنجره بگذاریم تا بتوانیم از تماس دیگران مطلع شویم.

,

این خانم 40 ساله که خود را خانه‌دار معرفی کرده بود در این رابطه گفت: از اینترنت گوشی معمولاً استفاده نمی‌کنم ولی دیگر اعضای خانواده از آن نیز گله دارند.

,

مردم چندین منطقه همچون خیابان شهید جعفری، نور، شهرک بسیج و برخی مناطق جنوب شهر این مشکل را تأیید کرده‌اند.

,

نصب هفت آنتن جدید در نیشابور

, نصب هفت آنتن جدید در نیشابور,

رئیس شرکت مخابرات شهرستان نیشابور در رابطه با این موضوع در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مناطقی که مردم گزارش داده‌اند مورد تأیید است و ما از این ضعف مطلع و چند وقتی هست که پیگیر نصب هفت آنتن BTS جدید در شهر نیشابور هستیم.

, BTS,

محمود شهرآبادی ادامه داد: اما وقتی برای حل مشکل تلاش می‌کنیم خود مردم مانع از انجام کار می‌شوند و به نصب آنتن در محل‌ها اعتراض می‌کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: دو سال است به علت مخالفت‌ها و اعتراض‌های مردم مکانی برای استقرار دکل‌های مخابراتی پیدا نکرده‌ایم.

,

شهرآبادی افزود: در آخرین اقدام با شهرداری هماهنگ کرده‌ایم که آنتن‌ها را در فضاهای سبز نصب کنیم و پس از نصب این آنتن‌ها مشکلات شهرستان حل خواهد شد.

,

رئیس شرکت مخابرات شهرستان نیشابور تأکید کرد: نصب دکل در هفت محل برنامه‌ریزی‌شده که با نصب آن‌ها مشکل خدمات‌دهی تلفن همراه در شهر حل خواهد شد.

,

اعتراضات مردم به نصب آنتن

, اعتراضات مردم به نصب آنتن,

وی عنوان داشت: در منطقه واعظی که مشکل داریم مردم به نحوه خدمات اعتراض دارند و وقتی اقدام می‌کنیم خودشان جلو نصب آنتن را می‌گیرند، تجهیزات مقدماتی در این منطقه نصب شده بود که خود مردم تجهیزات را در آوردند و مانع انجام کار شدند.

,

شهرآبادی ادامه داد: 27 آنتن فعلاً در شهرستان وجود دارد و با نصب این آنتن‌ها مشکل شهرستان حل خواهد شد.

,

رئیس شرکت مخابرات شهرستان نیشابور تأکید کرد: ایرانسل هم مشکلاتی دارد ولی قرار است با استقرار دستگاه‌های ما بر روی دکل‌ها آن‌ها و بالعکس، مشکلات همه خطوط موبایل حل شود.

,

وی گفت: مشکلات قرارداد، تملک مکان حل شده است و فکر می‌کنم تا مهر و آبان مشکلات شهرستان حل شود.

,

رئیس مرکز موبایل شرکت مخابرات نیشابور نیز در رابطه با نصب دکل‌های مخابراتی و مشکلات مردم گفت: از بین هفت نقطه‌ای که مشکل گزارش شده است سه‌نقطه در مناطق برخوردار هستند و چهار نقطه بخش کم برخوردار شهر وجود دارد.

,

با شکایت مردم جلو کار گرفته شد

, با شکایت مردم جلو کار گرفته شد,

هادی موسی‌آبادی تصریح کرد: رحمت‌آباد، انتهای شهرک نور، باغچه بان، واعظی و تقاطع 15 خرداد و امیرکبیر و خیابان شهید جعفری نقاطی است که برای نصب دکل انتخاب شده‌اند.

,

وی افزود: در منطقه واعظی ایرانسل در حال فعالیت بود که با شکایت مردم، دادستانی جلو کار را گرفته و متأسفانه کار متوقف شده است.

,

رئیس مرکز موبایل شرکت مخابرات نیشابور تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها برای آنتن دهی در شهرک فرهنگیان قرار است در تقاطع غیره هم‌سطح امام رضا (ع) بر روی دکل شرکت رایتل تجهیزات نصب شود تا مشکل مردم این منطقه نیز حل شود.

,

وی با اشاره به تغییر در نحوه آنتن دهی در چند وقت اخیر اظهار داشت: گاهی وقت‌ها به دلیل دور بودن آنتن از برخی نقاط و با شکایت مردم، همکاران تهران از راه دور برخی تغییرات را اعمال می‌کنند که باعث عدم آنتن دهی در دیگر نقاط می‌شود و با توجه به کمبود هفت مکان برای نصب دکل این تغییرات باعث مشکلاتی برای دیگر مردم می‌شود.

,

اتصال 22 نقطه نیشابور به نسل 4.5 اینترنت

, اتصال 22 نقطه نیشابور به نسل 4.5 اینترنت,

موسی‌آبادی عنوان داشت: با نصب این هفت دکل و پس از بهینه‌سازی سیستم مشکل همه نقاط حل خواهد شد.

,

وی با اشاره به دلایل تأخیر در اجرای پروژه گفت: متأسفانه شهرداری ما را خیلی در اختیار قرار دادن زمین اذیت کرد و مردم نیز به ما کمک نکردند.

,

رئیس مرکز موبایل شرکت مخابرات نیشابور با اشاره به دیگر شرکت‌ها گفت: رایتل نیز به دلیل رومینگ روی همراه اول مشکل خاصی ندارد.

,

موسی‌آبادی با اشاره به اقدامات انجام شده در دیگر نقاط شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: طی سال گذشته 30 نقطه به نسل چهار اینترنت در شهر نیشابور ملحق شده‌اند، 22 نقطه داخل شهر خدمات نسل 4.5 دریافت می‌کنند.

,

وی با اشاره به شهرهای اقماری نیشابور تصریح کرد: در سال گذشته در توابع خیلی کار کردیم، تمام شهرهای پنج گانه در سال گذشته به شبکه نسل چهار متصل شده‌اند، 25 نقطه روستایی به نسل سه اینترنت متصل شده‌اند و برنامه‌ریزی‌شده است تا چند وقت اخیر هشت نقطه جدید در روستاها به نسل چهار و دو متصل شوند.

,

رئیس مرکز موبایل شرکت مخابرات نیشابور با تأکید بر این موضوع که اگر مشکلی پیش نیاید تا انتهای سال وضعیت مخابرات بسیار خوب خواهد شد خاطر نشان کرد: در بخش سرولایت مشکلاتی داریم و نیاز به نصب 6 دکل مخابراتی است و طی دو سال گذشته نامه‌نگاری‌هایی شده است و با توجه به مباحث مطرح‌شده مربوط به آمدن وزیر به نیشابور امیدواریم روند پیگیری سریع‌تر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه