اخبار داغ

رییس اداره صنعت و معدن شیروان:

خریدار، اولین متضرر در خرید کالای قاچاق است

خریدار، اولین متضرر در خرید کالای قاچاق است
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان گفت: اولین فردی که از خرید محصولات قاچاق متضرر می شود، شخص خریدار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مجیدی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اشاره به خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی اظهارکرد: کالایی که از مبادی غیر رسمی وارد کشور شود قاچاق نامیده می شود و اولین شخصی که از خرید آن متضرر می شود خود خریدار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا مجیدی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک,  با اشاره به خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی اظهارکرد: کالایی که از مبادی غیر رسمی وارد کشور شود قاچاق نامیده می شود و اولین شخصی که از خرید آن متضرر می شود خود خریدار است.,

مجیدی با بیان اینکه خرید و فروش کالای قاچاق ارتباط مستقیم با تولید داخلی ، اشتغال و معیشت خانوارها دارد، افزود: اگر مردم در جریان این موضوع قرار بگیرند که خرید کالای قاچاق باعث تعطیل شدن صنایع می شود، به هیچ وجه این کالاها را خریداری نخواهند کرد.

,

وی گفت: اجناس قاچاق دارای کیفیت و قیمت پایینی هستند در مقابل اجناس تولیدات داخلی به مراتب با کیفیت تر از محصولات قاچاق هستند.

,

 وی ادامه داد: اخیرا با نظارت ها و پیگیری های انجام شده عرضه جنس قاچاق بصورت فیزیکی بسیار کم شده از اینرو در فضای مجازی با روش های گوناگون تبلیغ و عرضه می کنند.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان با تاکید جدی بر عدم خرید محصولات آرایشی بهداشتی که هم بر تولید ملی آسیب می زنند و ضرر مالی و جانی برای خریدار دارد، خاطرنشان کرد: نرم افزارها و شرکت هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند که علاوه بر لطمه اقتصادی لطمه فرهنگی نیز برای جامعه دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه