اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون شوراها مجلس:

وزارت کشور برای سفرهای غیرضروری استانداران پاسخگو باشد

وزارت کشور برای سفرهای غیرضروری استانداران پاسخگو باشد
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: وزارت کشور در جریان سفرهای استانداران است و باید در زمینه سفرهای غیرضروری استانداران پاسخگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلیمی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص سفرهای استانداران به خارج از کشور اظهار کرد:برخی از شهرها و یا مراکز استان‌ها با شهرهای دیگر کشورها خواهرخوانده معرفی می‌شود و استاندار به‌عنوان مسئول سیاسی هر استانی باید ارتباط با کشورهای دیگر داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی ما با برخی از کشورها ارتباط دارد که قطعاً استانداران به‌عنوان مدیر کلان استان می‌توانند در این ارتباطات نقش داشته و پیگیر مسائل باشند؛ طبق عرف و قانون برای هر استاندار مشخص است که چقدر می‌تواند سفر خارج از کشور داشته باشد.
,
 
,
وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور که اکنون به وجود آمده و گرانی‌هایی موجود و هزینه‌های بالای رفت و آمدن، قطعاً باید سفرهای خارجی به حداقل برسد و سفرهایی که انجام می‌شود برای کشور ثمرات زیادی داشته باشد.
,
 
,
سلیمی با بیان اینکه این سفرها نباید صرفاً برای آشنایی و تجربه باشد، تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم برای رفتن به این سفرها با وزارت کشور انجام می‌شود و این وزارتخانه در جریان سفرهای استانداران است؛ وزارت کشور باید در زمینه سفرهای غیرضروری استانداران پاسخگو باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه