اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران در زاهدان:

سیستان و بلوچستان نماد امت واحده اسلامی/ اجازه نمی دهیم خواب شوم دشمنان به واقعیت تبدیل شود

سیستان و بلوچستان نماد امت واحده اسلامی/ اجازه نمی دهیم خواب شوم دشمنان به واقعیت تبدیل شود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیستان و بلوچستان را نماد امت واحده اسلامی دانست و گفت: هرگز اجازه نمی دهیم خواب شوم دشمنان به واقعیت تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مراسم افتتاح و بهره برداری از 2هزار و 533 پروژه محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان، صبح امروز در محل تیپ 110 سلمان فارسی زاهدان برگزار شد.

در این مراسم، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکر خدا که امروز در این مکان و در جمع بخش مهم و شریفی از مردم خطه سربلند سیستان و بلوچستان توفیق و توفیق حضور پیدا کرده‌ام .

وی افزود: سیستان و بلوچستان سرزمین مردان و زنان شجاع، مومن، وفادار، امین، نجیب، کریم و شریف است. اینجا سرزمین آفتاب درخشان است و مردمان این دیار همانند طبیعت آن گرم با عاطفه و مهربانند. وفاداری خصلت برجسته و نماد مردمان این سرزمین است. عطر و رایحه دل انگیز غیرت و جوانمردی و درفضای این دیار آسمانی روی زمین همواره به مشام می رسد.

وی با بیان اینکه مردمان این خطه شایسته خدمت، امنیت، رفاه و پیشرفت هستند، ادامه داد: سیستان و بلوچستان نماد امت واحده اسلامی، نماد درهم فشردن دست های شیعه و سنی، نماد مقاومت ها و حماسه آفرینی ها و سلحشوری های بلوچ و سیستانی و سایر مردانی است که از اقصی نقاط ایران اسلامی برای خدمت آمده‌اند تا اینجا را از شر شیاطین ایمن کنند.

وی تصریح کرد: برای ما حضور در جمع شما سرافرازان و غیرت مندان افتخاری جاودانه، شرف، فضیلت و ارزش جاودانه است. این حضور بی هیچ منتی یک وظیفه و یک دستور از پرچمدار و رهبر فرزانه انقلاب است که قلبش برای سربلندی و مجد و عظمت و شکوه ایران اسلامی و سیستان و بلوچستان می تپد.

سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان است گفت: پیام، سیاست‌ و عمل این انقلاب، همه برای سربلندی و اقتدار و عظمت و مجد شکوه مسلمانان و به ویژه مستضعفان است؛ برای همین است که همه جا مستکبران با آن در ستیز اند. آنان همه جا در سرزمین مستضعفان با انقلاب ما می جنگند. جنگ و ویرانی و آشوب در یمن، سوریه، افغانستان، عراق، فلسطین نقشه استکبار جهانی است. می خواهد سیمای مسلمانان همواره با فقر و ورشکستگی و بی‌حرمتی به نوامیس همراه باشد.

وی افزود: برنامه استکبار جهانی این است تا مسلمانان را به جان هم بیندازد، آواره شان کند و آنان را پشت سیم خاردارهای اروپا تحقیر کند. برای این سرزمین هم در رویاهایشان همین خواب را دیده بودند؛ انقلاب ما همه جا برای دفاع از مستضعفان با مستکبران درگیر شد و جوانان دلاور این سرزمین برای این امر پا به عرصه گذاشتند. پرچم انقلاب بر دوش امام امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و است. این پرچم در اهتزاز است و ما هم هستیم. هرگز اجازه نمی دهیم آرزوهای شوم و خواسته های خطرناک و ویرانگر ذهنی دشمنان به واقعیت تبدیل شود. ما این اجازه را نمی دهیم و به پشتیبانی شما متکی هستیم.

وی تصریح کرد: مردم ستون‌های محکم سپاه اند. ما با قوت شما تحت رهبری پیشوایمان همه جا را امن می کنیم، می جنگیم و در حین جنگ می سازیم.

سردار سلامی گفت: دو روز گذشته، توفیق بازدید از قرارگاه قدس را داشتیم. آنجا دیدیم فرزندان برومند میهن چطور قلب کوه ها را شکافته و پرچم ایران اسلامی را با چشمانی باز و اراده های محکم برافراشته اند. دیدیم که چرا دیگر راهی برای نفوذ دشمن نیست و چگونه غلبه کردیم بر دشمنان و سیاست آمریکا و اسرائیل و عربستان و امارات دیگر متحدان منطقه ای شان؛ همه جا بوی اقتدار، رمز افتخار و مفهوم سربلندی دیده می‌شد.

وی افزود: این انتهای کار ما نیست. ما فقط به امنیت نمی اندیشیم، بلکه به رفاه مردم، پیشرفت سرزمین و عزت ملت فکر می کنیم. فلسفه وجود ما همانطور که رهبر فرمودند خدمت به مردم است. سپاه متعلق به شما، ملک شما ،دارایی شما، ثروت شما و قدرت شماست. شما حاکمان سپاه اید و ما خادمان شما. صادقانه می گویم خدمت زیباترین واژه ای است که ما به آن فکر می‌کنیم. در کنار آن به امنیت می‌اندیشیم و برای تحقق آن عمل می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه گفت:  هنوز فرزندان برومند ما شهید می‌شوند و این بهای امنیت است. دشمن ساکت نیست و بی رحم است، اما فرزندان ملت و مردان دلیر این سرزمین هوشیار و مسلط اند. از شهادت نمی ترسیم ولی انتقام هم می گیریم. اجازه نمی دهیم  هیچ دشمنی نگاهی نامحرم به این سرزمین داشته باشد، اما در کنار آن هرچه در توان داشته باشیم برای به بهبود معیشت مردمان این کشور نه تنها در سیستان و بلوچستان، بلکه هر کجا احساس کنیم محرومیتی وجود دارد بکار می گیریم؛ امکانات مان را در اختیار مردم قرار می‌دهیم و می سازیم.

وی خاطرنشان کرد: 2هزار و 533 پروژه، بخشی از نگاه ماست. در دایره نگاه ماه محرومیت باید نابود شود، این هدف ماست و هر روز به آن وسعت می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز 760 سری جهیزیه، پس از آن با کمک به مردم و خیرین و همه و همه کاری می‌کنیم که هیچکس نیاز به جهیزیه نداشته باشد، با اشتغال، با سازندگی ملت توانمند می شوند. این آرمان ماست. با همه دشمنان از فقر و محرومیت تا بدخواهان ستیز می کنیم اما به کمک شما نیازمندیم. با حمایت شما دشمن را پشت سر می‌گذاریم و ادامه می‌دهیم. در این شرایطی که جهان قدرت ثروت و حضور ایران را تحریم کرده ایران را خواهیم ساخت این جهاد اقتصادی کمتر از جنگ نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه