اخبار داغ

عضو شورای شهر قزوین:

نگاه جریانی در انتخاب سرپرست شهرداری بروز پیدا کرد/ کمتر از سه ماه شهردار جدید معرفی می‌شود

نگاه جریانی در انتخاب سرپرست شهرداری بروز پیدا کرد/ کمتر از سه ماه شهردار جدید معرفی می‌شود
عضو شورای شهر قزوین گفت: مشکل نگاه جریانی در انتخاب سرپرست شهرداری بروز پیدا کرد، اما امیدواریم از این تجربه و تجربه انتخاب شهردار در ابتدای شورا استفاده کنیم تا نیرویی متخصص، کاردان و باسابقه برای شهر انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره حواشی انتخاب سرپرست شهرداری قزوین اظهار کرد: در انتخاب سرپرست شهرداری قزوین شرایط به گونه‌ای بود که آقای درافشان به عنوان این سمت انتخاب شد و وی انتخاب اکثریت اعضا هستند، درواقع 5نفر به این گزینه رای دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: هر انتخابی ممکن است باب میل تعدادی از افراد نباشد اما در مجموع رای اکثریت ملاک است و یک شخص به تنهایی ملاک انتخاب قرار نمی‌گیرد.

,

عضو شورای شهر قزوین ابراز کرد: دوران سرپرستی زمانی محدود و گذرا و نهایت تا سه ماه است و تا انتخاب شهرداد جدید سرپرست انجام وظیفه می‌کند و این امر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

,

وی افزود: با وضعیت و اختلاف نظرهایی که در شورا وجود دارد احتمالا در انتخاب شهردار انتخاب سختی داشته باشیم، ولی سعی می‌کنیم این اقدام به طول نینجامد و کمتر از سه ماه شهردار جدید معرفی شود.

,

این مسئول درباره عدم حضور برخی کارکنان شهرداری در محل کار خود برای اعتراض به سرپرست جدید اذعان کرد: این موضوع صحت ندارد و تمام کارکنان در محل کارشان حاضر هستند، اما یکی از علت‌های چالش احتمالی در انتخاب شهردار ممکن است سرباززدن از وظایف قانونی باشد.

,

شایسته‌سالاری در انتخاب شهردار لحاظ شود

, شایسته‌سالاری در انتخاب شهردار لحاظ شود, شایسته‌سالاری در انتخاب شهردار لحاظ شود,

وی ادامه داد: انتخاب فردی متعهد، متخصص، توانمند در حوزه شهرداری به عنوان شهردار وظیفه قانونی اعضای شوراست و باید به دور از نگاه جریانی، سلیقه‌ای و شخصی اتفاق بیفتد. 

,

فصیحی رامندی ادامه داد: با درنظر داشتن مبانی قانونی و شایسته سالاری، شهردار براحتی انتخاب می‌شود، چراکه نیروهای باتجربه بسیاری در استان وجود دارد اما با نگاه جناحی و مصر بودن بر انتخاب فرد باب میل و گرایش خاص و غفلت از معیار اصلی انتخاب را با چالش مواجه می‌کند.

,

وی عنوان کرد: مشکل نگاه جریانی در انتخاب سرپرست شهرداری بروز پیدا کرد، اما امیدواریم از این تجربه و تجربه انتخاب شهردار در ابتدای شورا استفاده کنیم تا نیرویی متخصص، کاردان و باسابقه برای شهر انتخاب شود.

,

عضو شورای شهر قزوین تاکید کرد: اظهارنظر حق اعضای شورا و کاملا طبیعی است و البته ممکن است خوشایند سایر افراد نباشد، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست و درواقع هر عضو می‌تواند تصمیمات و نظراتش را در انتخاب شهردار و مسائل شهری مطرم کند.

,

وی افزود: نباید به این موضوع که اظهارنظر بعضا ممکن است منجر به تنش شود، تاکید داشت و درباره آن بزرگنمایی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه