اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان:

قیمت مرغ در بازار سمنان پر کشید/ کمبود مرغ در بازار

قیمت مرغ در بازار سمنان پر کشید/ کمبود مرغ در بازار
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان از افزایش قیمت مرغ و کمبود آن در بازار به دلیل عدم جوجه ریزی در مرغداری ها و گرمای هوا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم ویژه رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با توجه به نوسانات قیمت مرغ در بازار گفت: طبق اعلام نرخ دولتی، مرغ گرم  8 هزار و 550 تومان در بازار امروز عرضه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان با تاکید بر اینکه مرغ آزاد با قیمت 10 هزار و 800 تومان مصوب سازمان تنظیم بازار در سمنان توزیع می‌شود، بیان کرد: مرغ با این قیمت به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

,

ویژه عدم جوجه ریزی در مرغداری ها و گرمای هوا را از مهم ترین عامل کمبود مرغ در بازار دانست و افزود: کمبود مرغ گوشی برای مصرف کنندگان در بازار سمنان به شدت احساس می شود و قیمت آن با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مرغ منجمد به کیلویی 13 هزار تومان رسیده است، مطرح کرد: به دلیل کمبود مرغ، متاسفانه مرغ منجد درسطح شهر طی این دو روز در بازار توزیع نشده است.

,

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ سمنان با بیان اینکه روزانه در سطح شهر حداقل 10 الی 12 تن مرغ گرم بین فروشگاه و مغازه های پروتئینی توزیع می شود، عنوان کرد: از اسفند سال گذشته تا به امروز مرغ دولتی در شهر توزیع شده است که متاسفانه در این روزها مرغ توزیع شده جوابگوی نیاز مردم نیست.

,

ویژه با تاکید بر اینکه به دلیل گرمای هوا تقاضا خرید تخم مرغ بسیار پایین می باشد، اذعان کرد: قیمت تخم مرغ درب مرغداری ها 6 هزار و 600 تومان می باشد که مغازه داران با مبلغ 8 هزار تومان به فروش می رسانند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه