اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان مطرح کرد:

شورای هماهنگی، نهادی با تحمیل کمترین هزینه به نظام و بیشترین بازدهی

شورای هماهنگی، نهادی با تحمیل کمترین هزینه به نظام و بیشترین بازدهی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه این نهاد اهداف انقلاب اسلامی ایران را دنبال می کند، گفت: شورای هماهنگی کمترین هزینه را به نظام تحمیل و بیشترین بازدهی را داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نیاز بود نهادهایی انقلابی تشکیل شود تا هم اهداف انقلاب را دنبال کنند و هم حافظ نظام باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی تصریح کرد: نهادهای انقلابی که تشکیل شدند هر کدام وظایفی داشتند و برای اینکه موازی کاری بین نهادها صورت نگیرد و هزینه زیادی به نظام تحمیل نشود و بلاتکلیفی به وجود نیاید، نیاز بود نهادی تشکیل شود تا نهادهای دیگر را با همدیگر هماهنگ کند.

,

قندهاری با بیان اینکه در همین راستا و براساس فرمان امام خمینی(ره) در سال 59 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور شکل گرفت، افزود: در سال 88 نیز این نهاد به صورت رسمی به تصویب دولت رسید.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه این نهاد کمترین هزینه را به نظام تحمیل و بیشترین بازدهی را داشته است، اظهار کرد: دفاتر شورای هماهنگی فقط در مراکز استان ها فعالیت دارند و جز سه شهرستان در کل کشور، در همه شهرستان های فقط رابط داریم.

,

قندهاری با تاکید بر اینکه فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فقط صدوربیانیه در مناسبت های مختلف نیست بلکه اصلی ترین و عمدترین فعالیت این نهاد هماهنگی بین دستگاه ها و نهادهای کشور برای برگزاری برنامه ها می باشد، اذعان کرد: اگر هماهنگی بین نهادها و ارگان ها انجام نشود بی برنامگی و مشکلات عدیده ای را شاهد خواهیم بود.

,

وی به مهمترین برنامه های اجرا شده توسط شورای هماهنگی استان سمنان در طی سال 97 اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری 167 مراسم در نقاط مختلف استان، چاپ و نصب 2 هزار و 483 متر بنر، چاپ بیش از 116 هزار عدد پوستر، برگزاری مراسم تقدیر از یاوران شورای هماهنگی، هماهنگی در راستای برگزاری تجمع های حمایتی از نهادهای انقلابی و همکاری در برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا در استان از مهمترین برنامه ها است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: برنامه های ما در طی سال 97 با نگاه چهل سالگی انقلاب و تبیین آن برگزار شد که یکی از مواردی که به آن پرداخته شد امید بخشی به مردم به ویژه نسل جوان به آینده بود.

,

قندهاری خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی نیز در خصوص تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور سخنرانان مطرح برگزار کردیم که این امر همچنان تداوم دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه