اخبار داغ

بیانیه وزارت خارجه در خصوص تحریم ظریف؛

تحریم وزیر خارجه کشورمان نشان‌دهنده استیصال و درماندگی آمریکا در برابر ایران است/ ترس و ضعف آمریکا در برابر دیپلماسی هوشمندانه ایران آشکار است

تحریم وزیر خارجه کشورمان نشان‌دهنده استیصال و درماندگی آمریکا در برابر ایران است/ ترس و ضعف آمریکا در برابر دیپلماسی هوشمندانه ایران آشکار است
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای تأکید کرد تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا نشان‌دهنده استیصال و درماندگی مقامات این کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، اقدام دولت ایالات متحده آمریکا در تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و رئیس دیپلماسی کشورمان را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش تسنیم، در بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آمده است:

,

«بسم الله الرحمن الرحیم

,

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکومیت اقدام دولت ایالات متحده آمریکا در تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و رئیس دیپلماسی کشور، این اقدام را نشانه روشن استیصال و درماندگی دولت آمریکا می داند. تحریم جدید آمریکا، ترس و ضعف این دولت در برابر دیپلماسی هوشمندانه و مبتنی بر منطق جمهوری اسلامی ایران را آشکار می کند.

,

وزارت امور خارجه تاکید می کند اعمال تحریم اخیر بر وزیر امور خارجه هیچ تاثیری بر تلاش ها و اقدامات مجموعه وزارت امور خارجه و شخص وزیر امور خارجه به عنوان مسئول سیاست خارجی کشور در اثبات حقانیت ملت ایران، دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا نخواهد داشت و همچنان با تمام توان و باور قلبی، به انجام ماموریت و رسالت خود ادامه خواهد داد.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه