اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران:

اوضاع جهان به نفع ایران است/انقلاب اسلامی خاموشی ندارد

اوضاع جهان به نفع ایران است/انقلاب اسلامی خاموشی ندارد
امام‌جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه اوضاع جهان به نفع ماست زیرا در جهان استکبار و ستم گری پابرجا نخواهد بود،گفت: فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند تا بخش زیادی مانع از تحقق اهداف دشمن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم صدیقی، در کنگره در انتظار خورشید که از سوی هیئت منتظران امام زمان(عج) در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد،اظهار داشت: جوانانی که در این هیئت‌های مذهبی تربیت می‌شوند باید در جهت ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بابیان اینکه ولی‌فقیه به‌عنوان فرمانده در دوران غیبت است،افزود: اطاعت از ولی‌فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است و این مسئله مورد تأکید ائمه معصومین(ع) است.

,

امام‌جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه اوضاع جهان به نفع ماست زیرا در جهان استکبار و ستمگری پابرجا نخواهد بود،تصریح کرد: طبق گفته یکی از تحلیل‌گران، سرنگونی پهپاد آمریکایی تنها سقوط یک پهپاد نبود بلکه به منزله سقوط یک تمدن است.

,

صدیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب عاشوراست که خاموشی ندارد و به نهضت حضرت مهدی(عج) متصل می شود، ادامه داد:گسترش تهاجم فرهنگی در جامعه از اهداف مهم و اصلی دشمنان است و دشمن قصد نابودی عقاید را دارد.

,

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی، نگهبانان خون شهداء هستند، تصریح کرد:فعالیت های فرهنگی می تواند تا بخش زیادی مانع از تحقق اهداف دشمن شود و در این باره هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در اجرای برنامه های فرهنگی دارند.

,

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر شهدا ابراز کرد: شهدا که ثابت کردند با جهاد و شهادت از منتظران واقعی بودند و امروز الگوی مهمی برای نسل جوان به شمار می روند.

,

صدیقی با اشاره به جایگاه مسجد جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران میعادگاه منتظران ولی عصر(عج) است و حتی اقامه نماز در جوار مسجد جمکران اجر و پاداش نماز در جوار کعبه را دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی خاموشی ندارد زیرا انقلابی عاشورایی است،خاطرنشان کرد: این انقلاب به نهضت امام زمان(عج)متصل خواهد شد و باید قدر چنین انقلابی را بدانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه