اخبار داغ

عضو شورای عالی فضای مجازی:

در اوج جوسازی درباره کشتی انگلیسی، رهبری با طنزپردازان دیدار کردند/ ایشان هیچ نگرانی درباره انگلیس و امریکا ندارند

در اوج جوسازی درباره کشتی انگلیسی، رهبری با طنزپردازان دیدار کردند/ ایشان هیچ نگرانی درباره انگلیس و امریکا ندارند
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دشمنان برای مردم دنیا فقط تصویر صحنه قدم زدن آقای ظریف با جان کری را نشان می دهند اما مردم دنیا نمی دانند چه مواردی در مذاکرات بیان می کنید و می گویند ایران نیز به خط سازش رفت و این جاست که باید تذکرات رهبر معظم انقلاب را جدی گرفت چراکه دشمنان استاد تصویرسازی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی امشب در یادواره سرلشکر شهید محمدناصر ناصری در حسینیه جماران بیرجند گفت: در سال های مختلفی که در مسئولیت های مختلف رسانه فعالیت کردم بویژه در رسانه ملی، هر بار نظرسنجی مختلفی در کشور در حوزه های مختلف انجام می دادیم، بدون استثنا بیرجند در راس شهرهایی بود که بیشترین همگرایی را با انقلاب اسلامی و ولایت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی امشب در یادواره سرلشکر شهید محمدناصر ناصری در حسینیه جماران بیرجند گفت: در سال های مختلفی که در مسئولیت های مختلف رسانه فعالیت کردم بویژه در رسانه ملی، هر بار نظرسنجی مختلفی در کشور در حوزه های مختلف انجام می دادیم، بدون استثنا بیرجند در راس شهرهایی بود که بیشترین همگرایی را با انقلاب اسلامی و ولایت داشت.,
 
,
وی افزود: بیرجند در خط مقدم ولایتمداری است و بیشترین وفاداری را با انقلاب اسلامی دارد.
,
 
,
عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار کرد: شهید ناصری فرمانده‌ای بزرگ و استثنایی است و در بالاترین سطوح فرماندهی جایگاه دارد اما به دلیل ماموریت های خاص، تحفظ ها و مصلحت اندیشی ها بسیاری از موارد را نمی توان بیان کرد.
,
 
,
ضرغامی با بیان این که شهید ناصری از ستون های محکم سپاه قدس است گفت: اگر امروز خروجی های کار در افغانستان را می بینیم که یکی از آن ها لشکر فاطمیون است، اقدامات شهید ناصری است.
,
 
,
وی یادآور شد: زمانی که زینبیه در خطر سقوط بود از سرلشکر سلیمانی سوال کردم حفاظت از حرم حضرت زینب سلام الله علیها توسط کدام گروه است که گفت توسط لشکر فاطمیون است.
,
 
,
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: شهید ناصری می توانست روز حادثه برود اما برگشت و در کنار همکاران و رزمندگان ماند.
,
 
,
ضرغامی با بیان این که شهید ناصری فرمانده ای بزرگ برای مملکت بود اظهار کرد: قرآن کریم می فرماید شهدا علامت و ستاره برای هدایت مردم آمده اند.
,
 
,
وی افزود: در ظلمات شب پروردگار متعال ستاره های درخشان را قرار می دهد تا انسان ها راه را پیدا کنند.
,
 
,
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان این که شهدا مانند ستاره هستند تصریح کرد: هر چقدر ماهواره ها تلاش کردند جوانان را از انقلاب اسلامی دور کنند اما دشمنان نمی توانند به اهدافشان برسند چراکه جایگاه شهدا که ستارگان هستند، نمی گذارد.
,
 
,
ضرغامی افزود: برکت وجود شهدا نمی گذارد انحراف ایجاد شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: خون شهید پایمال نمی شود و راه را زنده نگه می دارد.
,
 
,
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: امروز در فضای مجازی وابستگان به سلطنت طلب ها و منافقان تصویری از زمان شاه خائن نشان می دهند که بگویند او اقتدار داشته است اما هیچ فردی آن را باور نمی کند چراکه تصاویر دیگر وجود دارد که متفقین و شوروی زمان ورود به ایران حتی به شاه اطلاع نمی دهند و او را به حساب نمی آورند. این مطالب در خاطرات سفیر وقت شوروی در ایران نوشته شده است.
,
 
,
ضرغامی با بیان این که دشمنان امروز ناوهای خود را به منطقه آوردند افزود: دشمنان سال ها با تصاویر ناوهایشان نان می خورند و هزاران میلیارد از گاوشیرده آل سعود می دوشند که بگویند ما از آن ها حفاظت می کنیم.
,
 
,
وی یادآور شد: وقتی ترامپ گفت عربستان گاوشیرده است حتی یک نفر از آل سعود مقابل ترامپ فریاد نزد.
,
 
,
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: کشتی ما را انگلیسی ها گرفتند اما گفتند فقط بگویید این کشتی نفت به سوریه نمی برد که گفتیم تو چه کسی هستی که جواب تو را بدهیم؟ سپس رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فرزندان انقلاب جواب دزدی دریایی انگلیسی ها را می دهند.
,
 
,
ضرغامی با اشاره به شجاعت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشتی انگلیسی با تمام سرعت در حال حرکت و بالگرد سپاه نیز در حال حرکت بود که نیروهای سپاه روی کشتی فرود آمدند.
,
 
,
وی افزود: فرمانده منطقه دریایی جزو پنج نفری بود که با طناب از بالگرد سپاه روی کشتی انگلیسی پیاده شد.
,
 
,
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: شب بعد رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج اخبار و جوسازی جهانی در خصوص کشتی انگلیسی، با طنزپردازان دیدار می کنند و با خیالی آسوده این دیدار را انجام می دهند یعنی اصلا نگرانی از آمریکا و انگلیس ندارند چراکه دشمنان نمی توانند هیچ کاری انجام دهند.
,
 
,
ضرغامی افزود: امروز قطب بندی دنیا تغییر کرده است و دو قطب جدید داریم که شامل قطب استکبار به رهبری آمریکا و قطب مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران است.
,
 
,
وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به گروه مذاکره کننده تذکرات دادند و فرمودند فقط در مورد هسته ای و با دلی آکنده از نفرت با آمریکا مذاکره کنید اظهار کرد: صحنه قدم زدن آقای ظریف با جان کری را نقد کردیم چراکه دشمنان برای مردم دنیا فقط این تصویر را نشان می دهند اما مردم دنیا نمی دانند چه مواردی در مذاکرات بیان می کنید و می گویند ایران نیز به خط سازش رفت و این جاست که باید تذکرات رهبر معظم انقلاب را جدی گرفت چراکه دشمنان استاد تصویرسازی هستند.
,
 
,
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: این کشور رهبری و مردمی دارد که پاسدار خون شهدا هستند.
,
 
,
ضرغامی با بیان این که امروز بزرگترین جنگ ما اقتصادی است اظهار کرد: اگر مدیران با تدبیر بیشتری عمل کنند، فشار اقتصادی به مردم وارد نمی شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی به توزیع نادرست بر می گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه