اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پاسخ فشار حداکثری دشمن دیپلماسی و مذاکره نیست

پاسخ فشار حداکثری دشمن دیپلماسی و مذاکره نیست
نماینده مقام معظم رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به سیاست فریب مذاکره دشمن ،گفت: در برابر فشار حداکثری دشمن باید دست اقدام متقابل زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جلیلی ،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان گفت:مردم و مسئولان از بد عهدی دشمنان آگاه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام گفت: امید است رفتار و اعمال ما در زندگی شخصی و اجتماعی مورد رضایت و عنایت ائمه اطهار علیهم السلام باشد.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در ادامه بابیان اینکه محبت و لطف به اهل بیت علیهم السلام شاخصی برجسته مردم و ملت ما است اظهار داشت: ملت قهرمان ایران در طول تاریخ با این اظهار لطف و محبت به اهل بیت به عزت و بزرگی در برابر دشمنان اسلام دست پیدا کرده اند.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی با اشاره به راهبرد فریب و تزویر دشمن در برابر ملت ایران بیان کرد:امروز دشمن با شعار نه به جنگ و دعوت به مذاکره و گفت و گو درصدد فریب و نیرنگ بر ملت ایران است.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمن با مشاهده مقاومت مردم  ایران در برابر تحریم ها گفت:دشمن با فشار حداکثری و فریب مذاکره درصدد است سیاست های خود را که از راه جنگ و فشار اقتصادی نتوانست اعمال کند، تحقق بخشد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه پاسخ فشار دیپلماسی نیست، گفت:در برابر فشار حداکثری دشمن باید دست به اقدام متقابل زد تا دشمن قدرت ملت ایران را کمی درک کند.
,
 
,
وی با اشاره به توقیف کشتی انگلیس در خلیج فارس تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران توفیقات و دستاوردهای بزرگی برای کشور و نظام اسلامی در پی خواهد داشت.
,
 
,
عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران در موقیت بزرگ و استثنایی قرار داردگفت:ان شاء الله ملت ایران راه خود را با عزت و قدرت به سوی بزرگترین موفقیت ها ادامه خواهد داد.
,
 
,
انتهای پیام/د.ا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه