اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی،

فعالان فضای مجازی تقوا را رعایت کنند/ بی توجهی به ازدواج دوری از سنت پیامبر (ص) است

فعالان فضای مجازی تقوا را رعایت کنند/ بی توجهی به ازدواج دوری از سنت پیامبر (ص) است
امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه کشور بر رعایت تقوا در فضای مجازی از سوی فعالان این حوزه تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: بی‌تقوایی در فضای مجازی غوغا می‌کند و نباید به تخریب و زیر سؤال بردن آبرو افراد در این فضا اقدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک،,  حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: بی‌تقوایی در فضای مجازی غوغا می‌کند و نباید به تخریب و زیر سؤال بردن آبرو افراد در این فضا اقدام کرد.,

وی در ادامه به سالروز شهادت امام جواد علیه‌السلام گفت: این امام شیعیان جوان‌ترین ائمه شناخته می‌شود به‌نحوی‌که از دوران کودکی مسئولیت امامت جامعه را بر عهده داشت.

, .,

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه اشاره کرد و گفت:   این ازدواج از جهات سادگی، به هنگام بودن، فرزندپروری و زندگی دور از تجملات را می‌تواند، الگو و سرمشق زندگی جوانان در جامعه فعلی قرار گیرد.

,

 

,

راهبرد مقاومت فعال، عامل افزایش اعتماد عمومی به نظام است

, راهبرد مقاومت فعال، عامل افزایش اعتماد عمومی به نظام است, راهبرد مقاومت فعال، عامل افزایش اعتماد عمومی به نظام است,

امام جمعه موقت آشخانه گفت: علاوه بر اینکه جمهوری اسلامی توانسته نظام محاسباتی دشمن را برهم زده و جنگ روانی طراحی شده برای ناکارآمدسازی و ناکارآمد نمایی جمهوری اسلامی را خنثی کند، اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی را افزایش داده است.

, .,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام سویدانلو، امام جمعه موقت آشخانه با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع)، گفت: خدمت و عقیدتی به مردم، جزو مهمترین امور خدماتی در جامعه به حساب می آید.

, .,

وی با اشاره به سالروز ازدواج امیر المومنین(ع) و حضرت زهرا (س) که کامل ترین الگوی ازدواج برای جوانان هستند، گفت: انتخاب همسر مناسب، رسیدن به سعادت و خوشبختی از راه دوری از تجملات، همراه بودن در فراز و فرودهای زندگی، هنر خانه داری و همسرداری، هنر تقسیم کار در خانواده از مهمترین موضوعاتی است که جوانان می توانند از زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگو بگیرند.

, .,

سویدانلو با بیان اینکه  مقاومت در برابر دشمنان اسلام و ایران، تاکنون برکات زیادی را برای جمهوری اسلامی داشته است، اظهار کرد:  توفیقات نظام جمهوری اسلامی در برابر فزون خواهی های استکبار جهانی در ماه های اخیر، مبتنی بر راهبرد مقاومت فعال بوده و موجب تحکیم وتقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است.

, .,

امام جمعه موقت آشخانه ادامه داد: علاوه بر اینکه جمهوری اسلامی توانسته نظام محاسباتی دشمن را برهم زده و جنگ روانی طراحی شده برای ناکارآمدسازی و ناکارآمد نمایی جمهوری اسلامی را خنثی کند، اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی را افزایش داده است.

, .,

 سویدانلو در پایان گفت: اگرچه وجود انگیزه های دینی و ملی و تعلق اکثریت مردم به نظام اسلامی همواره در تقویت وحدت و انسجام ملی نقشی اساسی داشته، اما طرح راهبرد مقاومت فعال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل نیروهای مؤمن به انقلاب در دستگاه های مختلف به این راهبردها، موجب توفیقات مختلف دفاعی و امنیتی و تجلی روحیه ایثار و خدمت رسانی در واقعه سیل ابتدای امسال، در تقویت اعتماد عمومی نقشی اساسی داشته است.

,

 

,

بی توجهی به ازدواج دوری از سنت پیامبر (ص) است

, بی توجهی به ازدواج دوری از سنت پیامبر (ص) است, بی توجهی به ازدواج دوری از سنت پیامبر (ص) است,

امام جمعه شیروان بی توجهی به ازدواج را دوری از سنت پیامبر (ص) و از بین بردن آرامش فردی و اجتماعی دانست.

,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان گفت: علم آموزی یکی از جلوه های عبادت است.

,

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع) گفت: سالروز شهادت ائمه معصومین باید ما را به سیر و سلوک این بزرگواران هدایت و توجه به صفات رفتاری آنان داشته باشیم.

,

وی گفت: جوانان عزیز باید امام جواد (ع) را که جوانترین امام است الگوی خود قرار داده و در کسب علم و فضیلت و عبادت و رفتار سخاوتمندانه این امام جوانمرد را الگو قرار دهند

,

حجت الاسلام کوثری با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گفت: بی توجهی به امر ازدواج دوری از سنت پیامبر (ص) و از بین بردن آرامش فردی و اجتماعی است.

,

وی گفت بسیاری از موانع ازدواج جوانان بدست خودمان ایجاد و سنت های غلط و ورود فرهنگ غربی و چشم و هم چشمی هاذو دامن زدن به حاشیه ها و رسوم غلط و مهریه های سنگین و نگاه تجاری و اقتصادی به ازدواج، این سنت نبوی را دچار مشکل کرده است.

,

وی با محکوم کردن تحریم وزیر امور خارجه توسط آمریکا آن را نشانه ضعف و شکست بین المللی آمریکا دانست و گفت : آمریکا با این رفتارهای احمقانه خود را در دنیا تحریم می کند و دنیا بیشتر به حماقت ترامپ پی خواهد برد.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه