اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

سرهنگ نظری بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان لردگان منصوب شد

سرهنگ نظری بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان لردگان منصوب شد
سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در آیین تکریم و معارفه از تلاش ها زحمات پنج ساله سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود موسوی که فرماندهی سپاه شهرستان لردگان را برعهده داشتند تقدیر و سرهنگ پاسدار کرم نظری را به عنوان فرمانده جدید شهرستان لردگان منصوب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در آیین تودیع و تکریم فرمانده سپاه ناحیه لردگان ظهر امروز جمعه درجمع نمازگزاران این شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) از قول امام (ره) فرمودند: مساجد سنگر هستند و باید سنگرها را حفظ کرد و این آیین باعث ارتباط مردم با سپاه و مساجد می شود لذا سعی شد آیین های تکریم و معارفه فرماندهان سپاه در میعادگاه های  نماز جمعه برگزار شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


سردار اکبری افزود: سپاه پاسداران دارای یک رسالت الهی است، و آن حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های آن است.

اکبری بیان داشت: یکی دیگر از رسالت های سپاه در بعد سازندگی است که از اول انقلاب و پس از جنگ با وجود تحریمها  و تهدیدها سپاه پاسداران همچنان مقتدرانه رسالت خود را در امر سازندگی ادامه می دهد.

وی، از زحمات بسبجییان و گروهای جهادی جهت انجام امور سازندگی در مناطق محروم یا در مواقع بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله که حضور فعال پیدا می کنند تشکر و قدردانی نمود .
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در ادامه گفت: مردم شهرستان لردگان در حمایت از انقلاب و رهبری پیشتاز بودند، نشان اینکار در شهدا، رزمندگان و جانبازانی که تقدیم نظام و انقلاب کرده اند وجود داد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: این شهرستان یکی از شهرستان های پیشتاز در این مورد است و مشارکت خیلی خوبی دارند، شائبه هایی وجود دارد که سپاه کسی را رد یا تائید می کند اما بنده به عنوان خادم سپاه قمر بنی هاشم (ع) اعلام می کنم سپاه از هیچ شخصی حمایت نمی کند و تنها تاکید سپاه شاخص ها و معیارهای مورد نظر امام خمینی (ره) و امام خامنه( مدظله العالی) است .

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  در آیین تکریم و معارفه از تلاش ها زحمات پنج ساله سرهنگ دو پاسدار سید مسعود موسوی که فرماندهی سپاه شهرستان لردگان را برعهده داشتند تقدیر نمودند. و با توجه به سنت و فرهنگ منطقه لردگان، سرهنگ پاسدار کرم نظری به عنوان فرمانده جدید ناحیه لردگان  منصوب کردند.
 
انتهای پیام

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه