اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

تحریم وزیر امور خارجه، نشان دهنده ضعف و شکست دشمن است

تحریم وزیر امور خارجه، نشان دهنده ضعف و شکست دشمن است
امام جمعه بروجرد گفت: تحریم وزیر امور خارجه، نشان دهنده ضعف و شکست دشمن است و اقدامی است که گویای بی منطقی دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به تحریم وزیر امرو خارجه ایران توسط آمریکا اظهار داشت: این اقدام نشان دهنده ضعف و شکست دشمن است و گویای این است که کسی که منطق ندارد این گونه تحریم هایی را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی اضافه کرد: ما هیچ گاه آغاز کننده جنگ نیستیم اما اگر کسی بخواهد با ما جنگ کند در برابر او خواهیم ایستاد و از ارزشها، اسلام و کشور دفاع می کنیم و دشمن را شکست می دهیم.

, وی اضافه کرد: ما هیچ گاه آغاز کننده جنگ نیستیم اما اگر کسی بخواهد با ما جنگ کند در برابر او خواهیم ایستاد و از ارزشها، اسلام و کشور دفاع می کنیم و دشمن را شکست می دهیم.,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: همان طور که پهپاد آمریکایی را نابود کردیم و با این اقدام، دشمن میخ کوب شد قطعا هر کسی که دست از پا خطا کند پاسخی سخت به او خواهیم داد.

, امام جمعه بروجرد تصریح کرد: همان طور که پهپاد آمریکایی را نابود کردیم و با این اقدام، دشمن میخ کوب شد قطعا هر کسی که دست از پا خطا کند پاسخی سخت به او خواهیم داد.,

به گفته وی امروز دشمن وحشت زده شده و توان مقابله با ملت ایران را ندارد چرا که کشور ما یک کشور مقتدر در دنیاست و اگر دشمن دست از پا خطا کند با رزمندگان غیور اسلام طرف است.

, به گفته وی امروز دشمن وحشت زده شده و توان مقابله با ملت ایران را ندارد چرا که کشور ما یک کشور مقتدر در دنیاست و اگر دشمن دست از پا خطا کند با رزمندگان غیور اسلام طرف است.,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) افزود: خانواده حضرت علی(ع) یک خانواده ممتاز و الگویی برای خانواده هاست چرا که در این خانواده چهار معصوم وجود داشت و همه خانواده به شهادت رسیدند.

, حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) افزود: خانواده حضرت علی(ع) یک خانواده ممتاز و الگویی برای خانواده هاست چرا که در این خانواده چهار معصوم وجود داشت و همه خانواده به شهادت رسیدند.,

وی بیان کرد: زنان و دختران از حضرت زهرا(س) و مردان از حضرت علی(ع) و فرزندان وی الگو بگیرند و با الگویی از این بزرگواران به سعادت و خوشبختی خواهند رسید.

, وی بیان کرد: زنان و دختران از حضرت زهرا(س) و مردان از حضرت علی(ع) و فرزندان وی الگو بگیرند و با الگویی از این بزرگواران به سعادت و خوشبختی خواهند رسید.,

خطیب جمعه بروجرد با تاکید بر ازدواج آسان افزود: امروزه متاسفانه مهریه های سنگین و جهیزیه های زیاد، مانعی برای ازدواج جوانان شده و باید برنامه ریزی و اقداماتی صورت گیرد که جوانان با ساده زیستی و الگو گیری از زندگی ائمه اطهار(ع) با محبت زندگی های خود را آغاز کنند.

, خطیب جمعه بروجرد با تاکید بر ازدواج آسان افزود: امروزه متاسفانه مهریه های سنگین و جهیزیه های زیاد، مانعی برای ازدواج جوانان شده و باید برنامه ریزی و اقداماتی صورت گیرد که جوانان با ساده زیستی و الگو گیری از زندگی ائمه اطهار(ع) با محبت زندگی های خود را آغاز کنند.,

وی با اشاره به 17 مرداد سالروز شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری ااسلامی ایران در مزار شریف گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار و این رسالت خبرنگاری امانتدار باشند، مشکلات و پیشرفت ها را با هم بیان کنند و در ارائه گزارشهای خود از افراد کارشناس استفاده کنند و راهکار حل مشکلات را بیان کنند تا اخبار و گزارش های آنها موثر باشد.

, وی با اشاره به 17 مرداد سالروز شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری ااسلامی ایران در مزار شریف گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار و این رسالت خبرنگاری امانتدار باشند، مشکلات و پیشرفت ها را با هم بیان کنند و در ارائه گزارشهای خود از افراد کارشناس استفاده کنند و راهکار حل مشکلات را بیان کنند تا اخبار و گزارش های آنها موثر باشد.,

به گفته وی خبرنگاران در انتقال اخبار به مردم رسالت سنگینی بر عهده دارند.

, به گفته وی خبرنگاران در انتقال اخبار به مردم رسالت سنگینی بر عهده دارند.,

امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت مهارت آموزش جوانان گفت: جوانان با کسب مهارت لازم به دنبال کارهای تولیدی باشند که در این راستا بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلات سبک می تواند حمایت های لازم را از جوانان داشته باشد.

, امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت مهارت آموزش جوانان گفت: جوانان با کسب مهارت لازم به دنبال کارهای تولیدی باشند که در این راستا بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلات سبک می تواند حمایت های لازم را از جوانان داشته باشد,

 

,

نقش خبرنگاران در انتقال اخبار

,
حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت جواد الائمه (ع) به سخنان رهبر معظم انقلاب با اعضای گروههای جهادی اشاره کرد و گفت : گروههای جهادی بسیج خدمات زیادی در مناطق محروم شهرستان انجام داده اند ودر سیل امسال گروههای جهادی خدمات زیادی در مناطق سیل زده استان و سایر مناطق کشور انجام داده اند که در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است .
,
وی ادامه داد: گروههای جهادی بسیج در سطح شهرستان خدمات زیادی انجام داده اند از احداث بیش از 30 واحد منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و سیل زدگان تا ارائه خدمات پزشکی ودرمانی برای عشایر و روستاییان است در هفته گذشته با احداث بیمارستان صحرایی به بیش از هزار نفر از عشایر خدمات درمانی وبهداشتی رایگان ارائه نمودند.
,
 
,
امام جمعه الیگودرز یاد آور شد: سپاهیان عزیز وبسیجیان در قالب اردوههای جهادی در راه خدمات رسانی به مردم بسیار نقش آفرینی نموده و هم اکنون نیز بیش از 80نفر از پاسداران دانشگاه امام حسین (ع) در مناطق محروم شول آباد در حال خدمت رسانی می باشند .
,
 
,
ارزنده ضمن تبریک بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه الزهرا (س) به مشکلات ازدواج در کشور اشاره کرد وبیان نمود : بیش از 11 میلیون از جوانان در سن ازدواج هستند که از این تعداد حدود 4 میلیون نفر تحصیلات عالی داشته ولی بدلیل مشکلات مختلف ازدواج آنها به تاخیر افتاده است .
,
 
,
وی اظهار داشت :سن ازدواج پسران در کشور به بیش از 35 رسیده و برای دختران به بیش از 30 سال است که این امر سبب زیاد شذن فاصله سنی بین والدین وفرزندان خواهد شد و مشکلات زیادی را در خانوادهها بوجود خواهد آورد کاهش امار زاد ولد ،افزایش آمار طلاق و... از نمونه های این مشکلات است .
,
 
,
امام جمعه ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران شهرستان بیان کرد : خبرنگاران نقش مهمی در سلامت روحی وروانی جامعه دارند وباید در انتشار اخبار واقعیت را بازگو نمایند .
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه