اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

هذیان گویی پمپئو به دلیل ناشی‌گری او در سیاست خارجه است/تناقض‌گویی آمریکایی‌ها نشانه ضعف آن ها در مقابل ایران است

هذیان گویی پمپئو به دلیل ناشی‌گری او در سیاست خارجه است/تناقض‌گویی آمریکایی‌ها نشانه ضعف آن ها در مقابل ایران است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ناشی گری های پمپمئو در سیاست خارجه، آمریکا را از اهداف خود درباره ایران دورتر کرده است لذا این ناشی گری ها با خطاهای جبران ناپذیر ترامپ جمع می شود و نتیجه ناگواری را برای آمریکایی ها رقم می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قناد باشی در گفت و گو با خبرنگار “راه آرمان” در واکنش به اظهارات ضد و نقیض پمپمئو وزیر خارجه آمریکا در رابطه با ایران گفت: پمپئو یکی از بدشانس ترین وزرای خارجه آمریکاست چرا که با موضوع مهم ایران در زمان مسئولیت خود رو به رو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: پمپئو به دلیل اشتباهاتی که انجام می دهد همیشه نتیجه عکس می گیرد و لذا طبیعی است که در چنین شرایطی دچار هذیان گویی شود و سخنانی را مطرح کند که نشان دهنده ذهن آشفته و ناتوانی او در انجام وظایف خود در مسئولیت وزارت خارجه باشد.

,

قناد باشی تصریح کرد: پمپمئو که از CIA به وزارت خارجه آمده است هیچ سابقه ای در دستگاه وزارت خارجه آمریکا نداشته است لذا ناشی گری های او در عرصه سیاست خارجه با خطاهای جبران ناپذیر ترامپ جمع می شود و نتیجه ناگواری را برای آمریکایی ها رقم می زند.

,

وی با بیان اینکه ناشی گری های پمپمئو در سیاست خارجه، آمریکا را از اهداف خود درباره ایران دورتر کرده است، عنوان کرد: آمریکایی ها به دنبال این بودند که مردم ایران از تحریم های اقتصادی به ستوه بیایند و در نتیجه، نظام جمهوری اسلامی یا به مذتاکره تن دهد یا در مسیر سقوط و براندازی قرار گیرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اما در حال حاضر گزارشاتی که پمپئو دریافت می کند نشان از این دارد که پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران مستحکم تر شده است و مردم ایران به رغم داشتن مشکلات، هم چنان به ایستادگی در مقابل آمریکایی ها تاکید می کنند و این چیزی است که باعث می شود وزیر خارجه آمریکا شکیبیایی خود را از دست بدهد.

,

قناد باشی مطالبات رژیم صهیونیستی از دولت آمریکا را عامل دیگری برای اظهارات پمپئو برشمرد و بیان کرد: تقاضای صهیونیست ها این است که آمریکا باید دولت ایران را تحت فشار قرار دهد و حتی وارد یک جنگ نظامی علیه ایران شود اما آمریکایی ها وقتی فهمیدند با ورد به جنگ نظامی خسارت های زیادی به آن ها وارد می شود ناتوان از این مسئله در مقابل آن ها شرمنده شده و ضعف آن ها در تحقق به وعده هایی که به صهیونیست ها دادند آشکار می شود.

,

وی در پایان تاکید کرد: لذا برای ایران هیچ تعجب آور نیست که پمپئو مواضع چند گانه ای را اتخاذ کند و این اظهارات چندگانه را مطرح کند چرا که ایشان عضو دولتی است که در ضد و نقیض گویی و اقدامات متضاد سرآمد همه دولت های جهان بوده و حتی در مقایسه با سایر دولت های آمریکا در مرتبه بالای این موضوع قرار می گیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه