اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در البرز؛

دشمن در شکستن ستون فقرات جبهه مقاومت ناکام ماند/ فروپاشی امپراطوری آمریکا در حال شکل گیری است

دشمن در شکستن ستون فقرات جبهه مقاومت ناکام ماند/ فروپاشی امپراطوری آمریکا در حال شکل گیری است
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: دشمن درصدد شکستن ستون فقرات جبهه مقاومت بود اما ناکام ماندند در حالیکه آمریکا با بیش از 50 درصد قدرت نظامی جهان پای کار بود زیرا در سوریه روحیه مقاومت سرمشق مبارزه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز جمعه به منظور شرکت در ششمین سالگرد شهادت مهندس رضا کارگربرزی در شهرستان نظرآباد حضور پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از تیتریک, تیتریک,
در این مراسم کتاب لاله های موذن که زندگینامه این شهید است رونمایی خواهد شد.
,
 
,
سردار سلیمانی در این مراسم گفت: پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی برای اسلام به دنبال داشت، تشکیل جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای آن محسوب می شود و پس 1400 سال مبارزه مسلمانان، ائمه و مردم، جمهوری اسلامی ایران در سرزمینی که مدافع امپریالیسم بود تشکیل شد.
,
 
,
وی افزود: یکی از پیامدهای پیروزی انقلاب شکل گیری فرهنگ مقاومت و ارائه الگوی جدیدی از ایثارگری به ملت های دنیا بود، با مرور بر گذشته می بینیم در صدر اسلام علی رغم مجاهدت های فراوان و تصرف سرزمین ها و سقوط امپراطوری روم، در پیچ های تاریخی صدر اسلام فرهنگ مبارزه در راه حق رنگ باخت.
,
 
,
سردار سلیمانی اظهار داشت: اگر مردم کوفه حسین (ع) را یاری می کردند مسیر اسلام تغییر می کرد، در طول 40 سال انقلاب مشابه این صحنه ها را مشاهده کردیم، لذا رهبری فرمودند: در دفاع مقدس مردم عاشورا را بازسازی کردند و مهم ترین مسئله تداوم این روحیه فداکاری و مقاومت بین مردم است.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز کودکان اسرائیلی قبول دارند که رژیم صهیونیستی مقابل حزب الله لبنان شکست خورده است، اعراب در یمن علی رغم تلاش غرب باختند زیرا مردم این کشور با مقاومت تاسی گرفته از ایران در برابر تاختن این ظالمان ایستادند.
,
 
,
سردار سلیمانی گفت: در سوریه 81 درصد سرزمین ها در اختیار داعش که با دلار نفتی مرتجعین منطقه تجهیز شده بودند قرار داشت اما شکست محاصره دمشق آغازگر حرکتی بود که سردار همدانی و امثال شهید کارگر برزی رقم زدند.
,
 
,
وی افزود: دشمن درصدد شکستن ستون فقرات جبهه مقاومت بود اما ناکام ماندند در حالیکه آمریکا با بیش از 50 درصد قدرت نظامی جهان پای کار بود زیرا در سوریه روحیه مقاومت سرمشق مبارزه شد.
,
 
,
سردار سلیمانی اظهار داشت: اگر دشمن فشار خود را بر ایران مضاعف کرده است به دنبال شکستن روحیه مقاومت هستند، آمریکا با جمهوری اسلامی مشکل ندارد و دغدغه آن روحیه فداکاری مردم خواهد بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: مقاومت ایران روند چپاول و استثمار ملت های مسلمان را متوقف کرد و در سرزمین های اشغالی جبهه مقاومت ابتکار را در دست دارد.
,
 
,
سردار سلیمانی گفت: باید به خانواده شهدا ببالیم که روند رو به پیشرفت فرهنگ ایثارگری را در میان ملت ایران گسترش دهند، این دستاورد و در گرانبهایی که در سایه سار انقلاب اسلامی به دست آمده است دستاورد بزرگی است.
,
 
,
وی افزود: علی رغم موفقیت های 40 ساله در بعد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زیر ساختی، اگر می خواهیم به موفقیت برسیم باید در پنجمین دهه حیات انقلاب اسلامی با تاسی از فرهنگ مقاومت جلو برویم.
,
 
,
سردار سلیمانی اظهار داشت: تامین منافع ملی در گرو الگوگیری از فرهنگ مقاومت است، آمریکا هیچگاه در هیچ صحنه ای نتوانسته است در برابر ایران موفق شود زیرا کشورمان صادر کننده این فرهنگ در دنیا شد.
,
 
,
وی گفت: در طول 40 سال چیزی جز شکست سیاست های خبیثانه حکام حجاز و سرسپردگان وابسته به آمریکا در عربستان و انگلیسی های مزدور ندیده ایم.
,
 
,
سردار سلیمانی افزود: در هر صحنه ای ایران هنر برجسته مقاومت را نشان داده است و باید به مردمی که فرهنگ ایثارگری را از مکتب حسین (ع) فراگرفته اند افتخار کرد.
,
 
,
وی در خاتمه اظهار داشت: امپراطوری دنیا در برابر پیروزی جبهه مقاومت فروخواهد ریخت  و فروپاشی امپراطوری آمریکا در حال شکل گیری است و این مهم نتیجه مقاومت انقلاب اسلامی و تاسی کشورها از این فرهنگ خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه