اخبار داغ

آغاز راهپیمایی «جمعه جنایت وادی الحمص» در نوار غزه

آغاز راهپیمایی «جمعه جنایت وادی الحمص» در نوار غزه
مردم منطقه تحت محاصره نوارغزه امروز در یکی دیگر از راهپیمایی‌های بازگشت با عنوان جمعه جنایت وادی الحمص شرکت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه الجزیره، شصت و نهمین راهپیمایی بازگشت با شعار جنایت وادی الحمص با مشارکت مردم غزه در حال برگزاری  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هیئت عالی ملی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره در بیانیه ای قشرهای مختلف مردم فلسطین را به مشارکت در شصت و نهمین راهپیمایی بازگشت با عنوان جمعه جنایت واد الحمص دعوت کرده بود.

,

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت، راهپیمایی امروز را در حمایت از مردم منطقه صورباهر در قدس اشغالی که منازلشان به دست صهیونیست‌ها تخریب شده، جمعه «جنایت وادالحمص» نامیده بود.

,

این هیئت بر اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی های بازگشت در شرق نوار غزه که عصر امروز جمعه برگزار می شود، تاکید کرده بود.

,

هیئت عالی ملی راهپیمایی های بازگشت تاکید کرده بودملت فلسطین در معرض عملیات بیرون رانده شدن از سرزمین و پاکسازی نژادی هدفمند و تجاوزگری وحشیانه صهیونیستی آمریکایی مستمر قرار دارد که هدف از این هجمه از بین بردن آثار و نشانه های شهر مقدس قدس و از بین بردن هویت عربی اسلامی آن است.

,

این هیئت تصریح کرده بود راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره که وارد شصت و نهمین هفته پیاپی خود شده است، همچنان با ماهیت مسالمت آمیز مردمی خود ادامه خواهد یافت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه