اخبار داغ

مردم به کمک طبیعت آمدند؛

ایده شهرداری نیشابور ترند یک توییتر فارسی شد/ «هر شهروند؛ یک سطل آب»

ایده شهرداری نیشابور ترند یک توییتر فارسی شد/ «هر شهروند؛ یک سطل آب»
پس از طرح ایده «هر شهروند؛ یک سطل آب» از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیشابور، کاربران توییتری با پیوستن به این کمپین از این ایده حمایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، شرایط دمایی امسال شرایط مطلوبی برای درختان و فضای سبز شهری نیست و از لحاظ طول دوره نیز زمان طولانی را در شهر نیشابور شاهد غلبه کردن گرما بوده‌ایم که این شرایط دمایی مشکلات متعددی را برای فضای سبز شهر نیشابور به وجود خواهد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

از این رو سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیشابور برای اولین بار ایده «هر شهروند؛ یک سطل آب» را مطرح کرد که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت و تبدیل به کمپینی در فضای مجازی شد.

, .,

طی چند روز گذشته این موضوع در بین کاربران فضای مجازی در حال انتشار بود که توانست ترند یک توییتر فارسی را با بیش از پنج هزار و 700 توییت طی بازه‌ای 6 ساعته از آن خود کند.

,

کاربری با نام «ام وهب» در توییتی با اشاره به قدمت طولانی درختان شهر نیشابور که جزو میراث شهر هستند از مردم خواست تا از درختان مراقبت کنند.

,

, ,

مستر خینگ با اشاره به مشکل آبیاری فضای سبز نیشابور نوشت:

,

شهری که فضای سبز آن دچار مشکل است به نظرم چالش #یک‌سطل_آب‌سهم_هرنیشابوری، یک ضرورت است

,

, ,

اکانتی به نام مهلا سوگندی با اشاره به اینکه فضای سبز نیشابور به دلیل گرمی آب‌وهوا به سمت خشکی می‌رود نوشت:

, :,

‏شرایط آب‌وهوایی نیشابور به سمت هوای و فضای خشکی می‌رود بنابراین از این به بعد هر سال با ۲ خزان روبرو می شویم یکی در پاییز و یکی در اواسط تابستان. جلوی این فاجعه را با پیوستن به کمپین #یک‌سطل_آب‌سهم_هرنیشابوری بگیریم.

, , #, .,

, ,

اکانتی با نام سجاد سلیمی با اشاره به استقبال مردم عادی از کمپین «هر شهروند؛ یک سطل آب» و عدم استقبال انجمن های زیست محیطی و حامی طبیعت در توییتی نوشت:

, :,

‏سکوت مدعیان حفظ طبیعت که هر روز به بهانه‌های مختلف به کوه های نیشابور برای پاک سازی طبیعت می‌روند در نپیوستن به کمپین #یک‌سطل_آب‌سهم_هرنیشابوری بسیار جالب و قابل تأمل است

, , #,

, ,

 

,

امیر نوکاریزی نیز با اشاره به وضعیت فضای سبز شهر نیشابور در توییتی نوشت:

, :,

‏خشکی هوا و دمای بالای باعث شده نیشابور در فصل تابستان با ریزش درختان روبرو شود که خوشبختانه با تدبیر شهرداری نیشابور با کمک مردم قرار است #هرشهروند_یک_سطل_آب را به درختان شهر هدیه دهد.

, , #, .,

, ,

متین رضوی در توییتی با اشاره به تغییر و تحولات در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیشابور نوشت:

, :,

‏با تغییر و تحولات در سازمان فضای سبز شهرداری نیشابور خوشبختانه نتایج خوبی در سازمان شاهد هستیم و آخرین اقدام بسیار مؤثر آن چالش #یک‌سطل_آب‌سهم_هرنیشابوری است که مشارکت مردمی در حفظ فضای سبز شهر را در پی خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه