اخبار داغ

رضایت خانواده «میترا استاد» تکذیب شد

رضایت خانواده «میترا استاد» تکذیب شد
وکیل اولیای دم میترا استاد درباره شایعه دریافت رضایت خانواده محمدعلی نجفی از خانواده میترا استاد با واسطه رئیس اهل حق توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود حاج لوئی وکیل اولیای دم میترا استاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شایعه دریافت رضایت خانواده محمد علی نجفی از خانواده میترا استاد با واسطه رئیس اهل حق اظهار کرد: تمام صحبت‌ها در رابطه با دریافت رضایت، شایعه است و صحت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او افزود: از این دست شایعات در فضای مجازی زیاد است که هیچ کدام صحت ندارد.
,
 
,
وکیل اولیای دم میترا استاد در پاسخ به این سوال که آیا خانواده نجفی برای دریافت رضایت اقدامی کرده‌اند؟ گفت: تاکنون آقای گودرزی وکیل مدافع نجفی دو مرتبه برای مذاکره مراجعه کرده است، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.
,
 
,
جاح لوئی تصریح کرد: اگر مطلب جدیدی باشد، به اطلاع همه خواهیم رساند.
,
 
,
گفتنی است؛ روزنامه شرق به نقل از حمیدرضا گودرزی، وکیل نجفی گفته بود: به دنبال تقاضای خانواده محترم دکتر نجفی و تلاش تعدادی از معتمدین طرفین برای تشکیل جلسات مذاکره به منظور صلح و سازش سرانجام مورد موافقت خانواده محترم داغدیده قرار گرفت و به‌عنوان وکیل‌مدافع دکتر نجفی موفق شدم دیدارهایی برای تشفی خاطر بازماندگان و حل‌وفصل موضوع برگزار کنم. در این نشست‌ها با پدر و مادر داغدار مرحومه و همچنین آقای مسعود استاد به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار اولیای‌دم بحث و گفت‌وگوهایی را آغاز کردیم که می‌تواند در حل مسالمت‌آمیز پرونده راهگشا باشد. امیدواریم تلاش خانواده دکتر نجفی برای تشفی خاطر و دلجویی از خانواده محترم استاد به لطف خداوند متعال به نتیجه مطلوب برسد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه