اخبار داغ

روابط عمومی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری یزد:

بهترین تصمیم تک شیفت نمودن اتوبوس‌ها بود/ بازسازی اتوبوس های فرسوده یزد تاثیری جز تغییر جلوه ظاهری ندارد

بهترین تصمیم تک شیفت نمودن اتوبوس‌ها بود/ بازسازی اتوبوس های فرسوده یزد تاثیری جز تغییر جلوه ظاهری ندارد
مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری یزد گفت:با توجه به نیاز سنجی و بررسی های لازم توسط کارشناسان این حوزه ، بهترین تصمیمی که سازمان به آن رسیده تک شیفت نمودن اتوبوس‌های کد 355 دارای عمر بالای 16 تا 17 سال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نیکرخ در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اعتراض رانندگان اتوبوس‌های شهری یزد به تک شیفت شدن آن‌ها گفت: طبق قرارداد واگذاری بهره برداران اتوبوس‌های شهری حداقل زمان قرارداد بین 7 تا 10 سال و اما حداکثر آن براساس تشخیص سازمان بوده و لذا اتوبوس هایی که دارای عمر بالای 16 تا 17 می باشند  درحال حاضر از رده خارج نشده اند و برابر با مفاد قرارداد می بایست برابر با برنامه زمان بندی  سازمان  انجام وظیفه نموده و نیاز به تامین راننده در شیفت دوم نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: با توجه به کاهش تقاضای سفر به یک چهارم و فرسودگی ناوگان، کاهش توان سرویس دهی و انتظار مردم از ناوگان حمل و نقل آنها هیئت مدیره طی مصوبه‌ای تصمیم به تک شیفت نمودن اتوبوس‌ها گرفته است.

,

مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تصریح کرد: در خصوص بازسازی اتوبوس‌ها طبق مصوبه هیئت مدیره سازمان هر ساله برای بهره برداران 10 روز تشویقی جهت بازسازی کامل اتوبوس ها  لحاظ شده تا نسبت به تحقق آن امر اقدام نمایند.

,

نیکرخ بر خلاف ادعای بهره‌برداران اتوبوس های شهری یزد عنوان کرد: در خصوص کولردار نمودن اتوبوس ها تا کنون هیچگونه تقاضایی در این مورد به سازمان ارائه نگردیده تا سازمان نسبت به بررسی شرایط اتوبوس اقدام و سپس موافقت خود را اعلام نماید.

,

وی اظهار داشت: با توجه به جلسه ای که با شهردار تشکیل گردید؛ مقرر شد مکاتبه‌ای از طرف سازمان به شهرداری مبنی بر اعطای تسهیلات کم بهره جهت کولر دار نمودن اتوبوس‌های 457 که قابلیت کولردار شدن را همانند کولرهای مشابه خود دارند را پس از تایید شورای اسلامی شهر صورت پذیرد.

,

بهترین تصمیم تک شیفت نمودن اتوبوس‌ها بود

, بهترین تصمیم تک شیفت نمودن اتوبوس‌ها بود, بهترین تصمیم تک شیفت نمودن اتوبوس‌ها بود,

نیکرخ تصریح کرد: با توجه به عمر بالای اتوبوس‌ها و نیاز به نوسازی ناوگان و استفاده از اتوبوس های مدل بالا و به روز، پس از برگزاری جلسات متعدد و نظرسنجی مردمی، نیاز سنجی و بررسی های لازم توسط کارشناسان این حوزه ، بهترین تصمیمی که سازمان به آن رسیده تک شیفت نمودن اتوبوس‌های کد 355 دارای عمر بالای 16 تا 17 سال بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: بازسازی اتوبوس های فرسوده با توجه به فرسودگی زیاد، عمر بالای اتوبوس‌ها و آلایندگی ناشی از آن تاثیری جز تغییر جلوه ظاهری آن نداشته و قرار نیست با این رویه شاهد کاهش نارضایتی همشهریان و یا افزایش سطح رفاه مردم باشیم.

,

انتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه