اخبار داغ

رئیس میراث فرهنگی بروجرد:

8 غرفه در بازارچه صنایع دستی بروجرد در آتش سوخت/علت حریق در دست بررسی است

8 غرفه در بازارچه صنایع دستی بروجرد در آتش سوخت/علت حریق در دست بررسی است
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: 8 غرفه بر اثر آتش سوزی در بازارچه صنایع دستی بروجرد در آتش سوخت و علت حریق در دست بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به آتش‌سوزی بازارچه صنایع‌دستی بروجرد اظهار داشت: بازارچه صنایع‌دستی بروجرد در سال 90 در میدان بهار با 31 غرفه ایجاد شد که در این غرفه‌ها هنرمندان آثار دستی خود را به فروش می‌رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت اله یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه ملک بازارچه مربوط به اداره آموزش‌وپرورش بود چندی پیش آموزش‌وپرورش برای تخلیه اخطارهای لازم را داد و در این راستا تعدادی اقدام به تخلیه غرفه‌ها کرده بودند.

,

 

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بروجرد تصریح کرد: براثر حریقی که علت آن در دست بررسی است، تعداد هشت غرفه در آتش سوختند که از این تعداد شش غرفه فلز اعم از ورشو بوده، یک غرفه صنایع‌دستی با پارچه و یک غرفه هم چوب بوده که دچار خسارت شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: مساحت هر یک از غرفه‌ها بین 5 تا 5.5 متر بوده که این هشت غرفه خسارت زیادی دیده و صنایع‌دستی آن براثر آتش‌سوزی از بین رفته اما میزان دقیق و ریالی خسارت‌ها هنوز مشخص نیست و علت حادثه و میزان خسارت‌ها در دست بررسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه