اخبار داغ

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم:

نماز جمعه حلقه وصل بین مدیران استان و مردم را برقرار می کند

نماز جمعه حلقه وصل بین مدیران استان و مردم را برقرار می کند
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم به برنامه های متعدد نماز جمعه برای پیوند بین مردم و مسئولین اشاره کرد و گفت: نماز جمعه می تواند حلقه وصلی بین مدیران استانی و پتانسیل‌ها و ظرفیت های مردمی را ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برنامه های مهم اجرا شده در مصلی، اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان مرکز پیوند امت با امامت و مردم با مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: در این راستا مصلی استان قم برنامه های متعددی را برای پیوندمردم با مسئولین انجام داده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم با اشاره به طرح رقابت در خدمت، گفت: رقابت خدمت رسانی هر بیشتر و بهتر مسئولین به مردم یکی از طرح هاست که در مصلی قدس هر هفته برگزار می شود تا مسئولین فرصت پاسخگویی به سوالات مردم را داشته باشند و مردم هم مشکلات خود را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از طرح های مهم در نماز جمعه طرح تریبون آزاد است که مردم آزادانه سخنان خود را می گویند و این سخنان به گوش مسئولین استان هم می رسد .

حجت الاسلام ولدان با اشاره به بحث تریبون تبیین، عنوان داشت: در این طرح هر هفته بعد از نماز جمعه مسائل مهم جامعه و تحلیل شرایط سیاسی توسط برخی مسئولین برای روشنگری مردم برگزار می شود.

وی ابراز داشت: از اقدامات مهم دیگر مصلی برگزاری جشن و نمایشگاه چهل سالگی انقلاب بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که برای آینده دنبال می کنیم موضوعات ایده ها و راهکاری های مردمی برای ترویج اقتصاد مقاومتی است که این ایده  ها باید به گوش مسئولین استان برسد.

وی عنوان داشت: مسئولین باید از جوان های مبتکر، مخترع و کارآفرین برای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب استفاده کنند که در این مسیر مصلی می توان نقش موثری را ایفا کند به همین دلیل نه تنها در روز جمعه بلکه در طول هفته هم این نوع برنامه ها می تواند در مصلی پیگیری شود.

حجت الاسلام ولدان ادامه داد: نماز جمعه می تواند حلقه وصل خوبی بین پتانسیل ها و ظرفیت ها مردمی و مدیران استان را برقرار کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه